Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Magazin címlapja
Lapszám: 249.
Wild 249
Dátum: 2016. augusztus

Szia        3

 

Tartalomjegyzék             4

 

Élet a Vad Oldalon 6-9.

 

10-13. MAD MAX BIKE

Csaknem negyven évvel a bemutató után Gau Ausztriában szerszámokat ragadott, hogy emléket állítson az egyik legőrültebb autós–motoros akciófilmnek, a Mad Max-nek.

 

14-18. HÓD ROD SPORTSTER

Konyecsnyi Attiláék hódmezővásárhelyi műhelye visszanyúlt a múltba. Ha nem is egy vashengereshez, de majdnem. A legelső evo sporik közül választott alanyt ehhez az építéshez.

 

20-23. SILVER AERO

A Dennis Karlsson név elég gyakori Európa északi tájain, ám cikkünk főszereplője Bangkokban él, ott van egy divatcége, szabadidejében pedig valami őrületes motorokat épít.

 

24-29. A SUSZTER CIPŐJE

Sütő Csaba, a Gigamachine főnöke mindig egy épített evo-ra vágyott, de az átfaragásra kiszemelt Fat Boy évekig csak türelmesen várt a sorára. Aztán tavaly év végén megtörtént a csoda!

 

30-35. GOLD LADY

A felvidéki BLC Racing szépséges vizsgamunkája abból a tárgykörből, hogyan lehet az innen-onnan megmaradt alkatrészekből többszörösen díjnyertes motorkerékpárt építeni.  

 

Angolok Finnországban                36.

Klubélet Magyarországon             38-46.

Gyermekmotoroztatás Kárpátalján                48-49.

Motoros Búcsú Ecséden                50-51.  

 

53-58. STUNT TÖRTÉNELEM

Úgy tűnik, hogy a mezőberényi embereket egy cél vezérli: a városukba látogató motorőrültek minél jobban érezzék magukat. Most kiderül, hogyan lett ennyire sikeres pár lelkes szervező.

 


Online is olvasható cikkek a lapból:

Gigamachine Evo Bobber - A suszter cipője

Sütő Csaba, a Gigamachine Choppers főnöke számos custom alkotás létrehozójaként folyamatosan valami igazi evo vasra vágyott – saját magának. 

Csaba mindig szeretett volna egy Evo-t. Számos oka van a vágy tárgyának. Abban aztán van még rezonancia, emellett alacsonyabb lehet az alapjárat, külön van a blokk meg a váltó, egyáltalán szebb az egész cucc.

Bővebben...

Lap archívum megjelenítése →

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...