Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Archívum

Keresés eredménye:



Lapszám: 197. | Wild 197 | Dátum: 2012. április

Szia

Tartalomjegyzék

A Pokol kétkerekű harsonája

Igor Akrapovic az épített motorok piacára is be szeretne törni kipufogóival, és úgy gondolta, hogy erre a legjobb eszköz egy promóciós motor építése lesz.

Pannónia Expedíció 2012

Cimbi CB bobbere

A barcsi Takács László szereti a kihívásokat: először 600 munkaóra alatt tökéletesen felújította az öreg Hondát, aztán hirtelen gondolt egyet, és bobbert faragott belőle!

Magyar ezüstérem Pozsonyban!

Még egy motor bagóért

Molnár Tibor, aki egyszer már megmutatta nekünk, hogy kevés pénzből is lehet valakinek épített motorja, most egy GSX-szel ismétli meg a mutatványt.

Kölyök BOBbere

Úgy tűnik, hogy a Sporimániát lassan kiszorítja a Bobberláz a Wild hasábjairól. Ez a felvidéki Street Bob kitbike jól példázza, hogy határainkon túl is van igény erre az őrületre.

Radikál Triumph

A tulajdonos bobbert (mi mást?) szeretett volna, de a Radical Garage műhelyéből egy olyan old school építés gördült ki, amely még Veronában is komoly sikert ért. Mivel old school motorhoz old school modell jár, íme az első MILF posztercsaj a Wild történetében!

Hangsebességgel

Mormotaveszély!

A sasok földjén

Harley-val Szentpétervárra

Öcsi 40

Hírek most

Hírek régen

MTX felújítás

Sörbe áztatott monológok

Evolúció

Best of Wild cats

Szelek hava

Magyar felfedezés

Wild kincsek

Lap tartalma...



Lapszám: 196. | Wild 196 | Dátum: 2012. március

Szia

Tartalomjegyzék

Skywalker’s Caddy

A Fitil Metal Works és a moszkvai Harley-Davidson közös motorja mellett Luke X-Wing-je már tényleg csak szánalmasan unalmas szolgálati jármű lehet.

Super Swap kiállítás, USA
Felvidéki harcos

A lapunknál jelenleg gyakornokként melózó Frodo a 186-os Wild-ban bemutatott Yamaha Warrior hatására építette meg a saját motorját.

EMAT-hírek

A szauna gyermeke

A finn Teemu Nieminen idén tavaszra egy Harley-Davidson Panheadet alakított át. A cikkből kiderül, hogy miért tölti azóta illegalitásban a napjait…

Veteránokkal Patagóniába

A Patkánykirály motorja

Eddig titkolódzás vette körül, de most fellebben a fátyol: csak itt, csak Nektek bemutatjuk a Diótörő film egyik kellékét, a Gigamachine műhely szenzációs építését.

Los Vegas interjú

Hű, de Zorall évtized!

Triumph Scrambler teszt

Hírek most

Hírek régen

Iron Horses MC téli buli

Tattoo Convention

A fekete Corvette

Sörbe áztatott monológok

Gótikus hastánc

K.O.edukáció

Best of Wild cats

Kikelet hava

Magyar felfedezés

Wild kincsek

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 195. | Wild 195 | Dátum: 2012. február

Szia

Tartalomjegyzék

A bűvös vadász

Többször szerepelt már lapunkban Jenei Robi, a széles érdeklődési körű vértesszőlősi cukrászmester, akinek most a YamaHunter nevű show bike-ját mutatjuk be.

Brothel Creeper

A Murray Kustoms XS 650-es őrülete 2010-ben elnyerte a „Best of show” díjat a Zodiac dealer show-n, a VB-n viszont csak 23. lett. A cikkből kiderül, hogy miért.

Golyók és lőszerek

A King Machine Choppers műhelyében készült 1400-as Intruder központi témája a fegyver és a lőszerek. Pedig a motor gazdája a gyengébb nemhez tartozik.

Fehér Angyal

Artúr Softail-jének burkolt kereke és jellegzetes hátsó lámpája első pillantásra a ZZ Top Hogzilláit idézi, de ezzel ki is merítettük a motorok közti hasonlóságot.

Super Ténéré teszt

Hömbi bobbere

Itt látható a 191-es számunkban bemutatott méretes Ultima folytatása, egy bobber stílusba álmodott Fat Boy… ennek rugóit is 160 kg-os tulajdonoshoz kellett méretezni.

Hangsebességgel

Magor zenekar

Bon Scott emlékkoncert

Friday the 13th buli

Interjú egy nyolcéves dragversenyzővel

Interjú Ton Pels Zodiac csapatfőnökkel

Hírek most

EMAT kategória kiírás

Wild TV

Hírek régen

Csípős ügy

Csirkeízű panír

Best of Wild cats

Sörbe áztatott monológok

Jégbontó hava

Tűhegyek bazaltból

Wild kincsek

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 194. | Wild 194 | Dátum: 2012. január

Szia

Tartalomjegyzék

Chimera

Az athéni Pulsar Project vezetője, Christos Cofitis nem zavargással és tüntetéssel ütötte agyon a nyarat, hanem legújabb motorja, a Chimera elkészítésével foglalatoskodott. A végeredmény kissé vegyes, de mindenképpen mellbevágó.

200 lóerő – 200 kg!

Borsay Szabolcs Hayabusa átalakításának célja az volt, hogy a motor súlyát radikálisan csökkentve egy olyan, a B-King-hez hasonló, mégis egyedi motor készüljön el, amiről nehéz elsőre eldönteni, hogy nem így gördült-e le a futószalagról.

Motoros magazinunk a tévében

Interjú Varga Sándor Csabával

EMAT körkép 2. rész

Múlt havi számunkban 6 építőműhely már megmutatta, hogy milyen őrületekkel készülnek a 2012-es EMAT-ra (amely már a Hungexpo-n, három napon keresztül kerül megrendezésre). Most újabb 6 alkotó titkairól lebben fel a fátyol.

Szubjektív teszt: H-D Electra Glide Classic

A rossz nyelvek szerint akár a gőzgépekig visszavezethetnénk a Harley családfáját, de az igazi rajongókat az efféle rosszindulatú megjegyzések nem érdeklik. Utánajártunk, mi az oka annak, hogy ez a motor kategóriát teremtett.

Gigamachine-Rucker

A Rucker Performance-tól érkezett fődarabokból a Gigamachine műhely egy olyan motort épített, amely óriási méretű, krómozott kerekeivel, különleges fényezésével és a több mint 3 méteres hosszával a motorkiállítások feltűnő gyöngyszeme lesz.

Hangsebességgel

Wisdom turnénapló

Pirates Family MC 20. találkozó

Dinnyefejelő verseny

Geronimo MC szülinapi buli

Ghost’s MC Szeged klubháznyitó

Visegrádi Palotajátékok

Rangers MC találkozó

Hírek most

Kunmadarasi díjkiosztó

Lovak és lóerők a Sportarénában

Bulirium

Best of Wild cats

Sörbe áztatott monológok

Fergeteg hava

Szigorúan őrzött források

Wild kincsek

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 193. | Wild 193 | Dátum: 2011. december

Szia

Tartalomjegyzék

Fritz Kott

Nemrég szívrohamban elhunyt a híres Boneville-i legenda, Fritz Kott. Halálánál csak az élete volt gyorsabb. Rekorder volt a rekorderek közt, ugyanis senki annyi sebességi csúcsot nem állított fel, mint ő.

Óda a mogyorópuskához

A holland René Van Tuil motorja egy replika, ezt már a neve is jelzi: „Ode to a Legend” (Óda egy legendához). A legenda pedig nem más, mint a Harley 1925-ben elkészített, a hangja után „Peashooter” gúnynéven illetett, 350 cm3-es modellje.

EMAT 2012: műhelymustra

Titi sporija

Yamaha Racer

Lukácsi András az ötvenes-hatvanas évek versenymotorjainak látványát szerette volna felidézni ezzel az építéssel. A háztömb körüli versenyeket, a macskakövek felett szálló kékes-olajos-ricinusillatú benzinfüstöt, Drapál János sikereit.

Az art deco formatervezés csúcsa

Az U-modell a Harley-Davidson mintamotorja, a mai napig az ő formáit ismerhetjük fel az új tervezésű Classic kiviteleknél. Ez a gyönyörűen restaurált, Dél-Afrikát is megjárt ritka példány Művész Zoli műhelyében született újjá.

Patkányból old school

Bizonyára az a sztori is megérne egy cikket, miképp lehet egy új H-D Softailt hat év alatt működésképtelen patkánymotorrá alakítani, de ez az írás inkább arról szól, hogyan sikerült Sapkának a sza*ból újra várat építenie.

Hangsebességgel

Szubjektív teszt: Suzuki B-King

Hírek most

Hírek régen

Teljes gőzzel, előre!

Devils Börze

Oldtimer Show

Mikulás-hadművelet

„Nekem 8” túra

Sörbe áztatott monológok

Route 66 túra, itthon

Életünk része: Mikulás

Magyarország felfedezése

Best of Wild cats

Lap tartalma...



Lapszám: 192. | Wild 192 | Dátum: 2011. november

Szia

Tartalomjegyzék

Arany Yamaha

Egy nap John Reed-et azzal kereste meg a Yamaha képviselője, hogy építsen egy promóciós motort V2-es cruiserükből, a Yamaha TR1-ből. A motor az Oakland Grand National Roadster Show-n debütált, ahol megnyerte a radikális kategóriát.

Samu Sportstere

Samuel Heikkinen otthonában a hosszú tél szinte kikényszeríti az emberből az épített motort, tehát a megrögzött Sportster fanatikus kétévente farag magának egy bringát. A 2010/11-es év ezt a gyönyörű ironhead Sportstert termelte ki magából.

SpaceSter

A franciák már régóta vezető szerepet töltenek be az európai űrkutatásban. Legújabb fejlesztésükkel most az amerikaiak által 1971-ben a Holdra küldött holdjárót űberelték. Ők inkább motorral közlekednek az űrben…

Mezőberény titka

Santa Pod, a „döntő” futam

Ugyan Hockenheim-ben már eldőlt, hogy az EB Pro Stock Bike kategória győztese Jesper Thiel lett a dán-magyar Sovereign csapatból, de a bajnokság utolsó állomása azért tartogatott izgalmakat.

Fu**inGame

Amikor Odler Richard megvette ezt a Honda CB400T-t, már tudta, hogy bobbert akar építeni belőle. Az eredmény amolyan igazi, biztosíték-kiverős fajta lett, a kritikus szemek nem igazán tudják hova sorolni. A színe pedig…

CCE Ride-in bikeshow

Hangsebességgel

Szubjektív teszt: Honda VT 1300 CX

Motorizálódás

Hírek most

Hírek régen

Black Dragon és Ghost’s buli

Mentőmotorral Szlovéniában 2.

Interjú Erdős Csabával

Hot Rod melléklet

Sereggyűjtő

CCE Fat Thunder 2011

Életünk része: Óperencia

Magyarország felfedezése

Déva-túra hetedszer

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 191. | Wild 191 | Dátum: 2011. október

Szia

Tartalomjegyzék

A kétkerekű laprugó

A világbajnokság résztvevői között csak egy motor volt, ami mellett még az is megállt, aki bélgörcsökkel rohant a mellékhelyiség irányába. Tulajdonképpen nevezhetjük motornak, de a texasi RK Concepts RK-S Yamaha-ja valójában egy két keréken guruló laprugó.

Norrtalje Bike Show, Svédország

El Bastard

Az egész sztori úgy kezdődött, mint egy népmese, a vége többnyire szép, na de az eleje… A motor egy évvel ezelőtt került Áronhoz, nem volt épp csúnya, de a szép azért nem ilyen. A cél egy klasszik Frisco-i építés volt, ami a mostani japán stílusból is merít.

Cepsa Kupa, Kunmadaras

A szabolcsi Big Twin

Csaba a 43-as Wildban bemutatott Harley-t fejlesztette tovább. De úgy, hogy egy kiállításon a motor két régebbi gazdája is percekig gondolkodott: ez vajon az ő egykori bringájuk vagy nem? Az olajtartály eldöntötte a vitát, hiába, Sima Béla rules!

NitrOlympx: a drag EB német állomása

A méret a lényeg

A King Machine Choppers és a Hömbi Custom közösen épített Ultima-jánál a cél egy irgalmatlan méretű épített motor volt, jó arányokkal, ugyanakkor jó vezethetőséggel. És persze minden kispolgári kütyüvel, ami egy gyári motoron is van… csak itt elrejtve.

A 20. európai Indian találkozó

Szubjektív teszt: Suzuki DL650

Hírek régen

A sötétség urai: Kunmadaras stunt

Hírek most

Mentőmotorral Szlovéniában

2009-ben Pécsett találkoztak először a világ mentőmotorosai. Akkor azzal váltak el egymástól, ezentúl kétévente megismételik a rendezvényt. A szlovének voltak a leglelkesebbek, azonnal elvállalták az idei konferencia megszervezését.

Debreceni autó show

Power Big Meet: a svéd autós buli

Nem Nemzeti Vágta

Életünk része: A szarvas

Magyarország felfedezése

Sörbe áztatott monológok

Catskill Mountain Thunder buli, USA

Jesper Thiel: villáminterjú a drag Európa-bajnokkal

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 190. | Wild 190 | Dátum: 2011. szeptember

Szia

Tartalomjegyzék

A svájci szamuráj

A japán alapítású, de ma már Amerikában működő Zero Engineering cég Type 8 sorozatgyártású termékét a svájci Baechli Custom alakította át. És az építők az újjászületett, könnyen kezelhető, alacsony súlypontú, minimalista motor nemzetközi voltát a nevében is korrekten jelzik: „FTW 1978”

A dragster EB norvég állomása

Szubjektív teszt: Honda VFR 1200

A VFR egy olyan motor, ami állócsillagként ragyog már húsz éve. A hétötvenes sportos túramotor volt, elnyűhetetlen, fogaskerekes vezérművel: tökéletes kompromisszum a mindennapi használhatóság és a kanyarvadászat között. Az új, ezerkétszázas modell pedig esélyesnek tűnik a legenda folytatására

Épített naked bagóért?

Felhördültem, mikor először hallottam erről a Suzuki GSX 750 Katana-ról. Először azért, mert állítólag kidobták az építés során a Katana fejidomot, mert ronda volt. Aztán jött az ára. Lehet manapság másfél hónap alatt összehozni egy olcsó épített motort… háromszáznyolcvanezerért?

Új magyar rekord Kunmadarason

AMD épített motorok világbajnoksága

Mókus interjú

Pura Vision

Roman Bus neve ismerősen csenghet azok számára, akik már megfordultak az EMAT-on vagy a Devils Motor Shown. 2009-ben a panhead blokkos Don Scalfare fémszínű elemivel sokak agyába sütött billogot, és akkor a legjobb épített oldschool díját hozta el. Idén pedig a Pura Vision-nel értelmezte át a softail váz fogalmát

Szolid X4 építés

A címet nézegetve lelki füleimmel már hallom is a felhördülést: „Hogy a fenébe lehet szolid az az X4-es, amit a Honda a legendás V-Max vetélytársaként fejlesztett ki?”. Sietve megnyugtatok mindenkit: nem az X4 a szolid, hanem az építés. És a motor mellett a gazdájára is érdemes egy-két pillantást vetni!

Hangsebességgel (iScream, Rolls)

Bulibeszámoló (Iron Horses, Carpathians, Stray Dogs)

Mesél a tetkó – Pici

Hírek régen

Hírek most

Emléxel?

Sörbe áztatott monológok

Egy nap sok Pannóniával

Vadkelet

USA autós találkozó

Kalandozás Székelyföldön 5.

Életünk része: A sólyom

Magyarország felfedezése

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 189. | Wild 189 | Dátum: 2011. augusztus

Szia

Tartalomjegyzék

Sporimánia: Misi bobbere

A dunaföldvári Simon István szókincsében a „vázvágás” és a „futómű-átalakítás” ismeretlen fogalom, ő mindig a motor eredeti fő konstrukciós elemeit igyekszik körülépíteni. És ha most unottan legyintenél, akkor már elöljáróban elárulom, hogy nem katalógustermékeket pakol fel rájuk!

CB 900 Bol d’or kicsit másképp…
Ezt a Hondát előző tulajdonosa már átépítette, a forma a ’80-as évek lowrider ideálját próbálta utánozni… kevés sikerrel. Aztán a motor Jézushoz került, aki egy-két apró javítás (blokkcsere, generátortekercselés stb.) után végre megadta neki azt a formát, amire a gépezet titkon mindig vágyott

Harley-Davidson Softail Blackline teszt

A Harley modellek – még a „custom” jelzővel illetettek is – esetében a cég eddig mindig igyekezett valami középutat találni a polgári gondolkodás és a rock között. Aztán megérkezett a Softail Blackline, amely egyszerűségével hódít: két kerék, ülés, kormány, minimális lámpa és egy tank a V2 felett. Nem is kell több

Eseménydús eseménytelenség (Kunmadaras)

Dragster Európa-bajnokság (Svédország)

Dragster Európa-bajnokság (Finnország)

Egy nehéz nap éjszakája
Africa Twin Rallye – Ízi emlékére

Stargate

Az olasz 5 INI és a Garage 65 műhelyek ezt az építést számítógépen tervezték meg, az észvesztő késztermék pedig fantasztikus csemegéket rejt magában: a Stargate lényege gyakorlatilag annyiban foglalható össze, hogy ezen a motoron aztán semmi, de tényleg semmi sem az, aminek látszik!

Hangsebességgel (Zorall, Wisdom)
Mesél a tetkó – Snake

Ghost’s jótékonysági kiállítás

Hírek régen

Hírek most

Életképek

Hírek régen

Hírek most

Hot rod melléklet

Lincoln – Ford hot rod

Az idei EMAT legszebb autóját van lehetőségünk most bemutatni Nektek. Ha létezik rajt-cél győzelem ebben a műfajban, akkor ez az volt. Minden néző, minden versenyző azt mondta róla, hogy ez a legszebb – majd győzött!

Kocsmaopera

Hunhír

Aki Kazaksztánból hazalovagolt

Életünk része: A griff

Magyarország felfedezése

Sörbe áztatott monológok

Wild relikviák

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 188. | Wild 188 | Dátum: 2011. július

Szia

Tartalomjegyzék

Son of a Gun

Az angol Lamb Engineering cégnek ugyan semmi köze nincs a motorokhoz, de ez a mellékes tény nem gátolta meg őket abban, hogy ezzel az építéssel elhozzák a Mainz-i Custom Chrome Motorshow Best of Show díját. A cikkből természetesen az is kiderül, hogy mi a szent sz*r is ez a Son of a Gun…

V4 Custom finálé

Dragster full airbrush-sal

Gál Tamás EMAT-győztes Hayabusa dragstere is a fegyverekkel hozható kapcsolatba, már ha az airbrush-t nézzük. Itt álljunk meg egy pillanatra (dragokon ritkán találkozunk airbrush-sal), de aztán lépjünk tovább ezen a napirendi ponton, mert az igazi meglepetések a technika szemrevételezése során érik az embert!

Santa Pod, a legendás dragster pálya

A Mainz-i Custom Chrome Dealer Show

A búcsú perce

Az EMAT ideje alatt mindig sok érdeklődő vette körül Sapka őrületes építését. Nem csoda, mivel hosszasan lehetett azon elmélkedni, hogy milyen alapanyag hogyan került felhasználásra a munkálatok során. Mindez azonban szép emlék marad csupán, mert a Triumph váratlanul Norvégiában talált új gazdára.

Open Road fesztivál Alsóörsön

Befűzve

Rózsa Zsolt rövid streetfightert épített a Z1000-ből, németesen széles kormánnyal, nem túl meredek üléssel. Egy lesunyított fejű, alattomosan támadó, drótküllős fenevadat. Igen, drótküllőset… ami ugyan ma még szentségtörésnek számít streetfighter körökben, de lehet, hogy jövőre már kötelező lesz.

Union

A Mainz-i Custom Chrome bajnokság egyik győztese lett ez a luxuscirkáló. Igényesen megalkotott sárvédői, szoborkiállításra termett, páratlan szépségű oldalkocsija, patinásított blokkja és öregbített fényezése mind hozzájárult ahhoz, hogy vita nélkül hozza el a „Legjobb Harley” díjat.

Mesél a tetkó

Motoros Búcsú, Ecséd

A Condors MC rockünnepe

HAMC Toy Run

Shadowners V2 Nap

Geronimo MC Péntek 13. buli

Hírek régen

Hírek most

Ahogy Ők látnak bennünket

Meló-dráma

Rattus Motoricus Mustangicus

Sörbe áztatott monológok

Kalandozások Székelyföldön 4.

Hunhír

Szent-Györgyi Albert

Magyarország felfedezése


Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...