Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Archívum

Keresés eredménye:



Lapszám: 187. | Wild 187 | Dátum: 2011. június

Szia

Tartalomjegyzék

V-Rocker

Ínséges, EB-mentes időszakot élünk, ezért most a Mainz-ban megrendezett Custom Chrome Dealer Show egyik motorját mutatjuk be Nektek. Udo Kohse építése tobzódik az érdekes megoldásokban: a hihetetlen formájú tank, a mazochistáknak szánt ülés, a bújócskát játszó kipufogók mind szerepet játszottak abban, hogy az 1200-as Sportster elhozza a show közönségdíját

EMAT – Újratöltve

Címlaplány szépségverseny

Angel Wing

Elég régen szerepelt trike a Wild oldalain, tehát itt az idő, hogy felelevenítsük a régi hagyományt. Az 1600-as VW Bogár blokk által űzött fenevad megálmodói – Kása Norbert, Kása László és Zelei Miklós – először hivatalosan forgalomba helyezték a járművet, majd lendületvesztés nélkül az idei EMAT „Legjobb trike” kategória győztesei lettek

Szoborból motort

Az Easyriders magazin több oldalon keresztül mutatta be a zseniális cseh építő, Pepa Kolínek határokat feszegető Harley-ját. Arról azonban nem szólt a fáma, hogy a Bohemian Custom Show-n kiállított gép nem volt teljesen járóképes. Nem kis büszkeséggel jelentjük be, hogy Bakó személyében egy felvidéki magyar srác végre motorozhatóvá tette a kiállítási tárgyat!

Suzuki GSX 1250 FA teszt

Európai Junior Kupa

Túlzások nélkül

Az év első kunmadarasi drag versenye látványos futamokat ígért, de Esőistennek valami lelki problémája lehetett a hétvégén, mert fel-feltörő zokogásával igyekezett meghiusítani az egybegyűltek felhőtlen szórakozását. A dragosok azonban nem ijednek meg egykönnyen: válaszul lazán felszaggatták a pálya betonját. Szó szerint…

Pepenero

A King Machine műhely Hell Bentre keresztelt motorját a 153-as számban ismerhettétek meg. Akkor még merevvázas volt, és a zsanai gázrobbanást megszégyenítő lángtenger borította. Ez már a múlté, a lángokból a Pepenero született újjá, és az áprilisi EMAT-on debütált. Elhozta nemcsak a Best of Show díját hanem a legjobb fényezésért járó díjat is

Kalandozások Székelyföldön 3.

Mesél a tetkó – Viktor

Ghost’s MC és Iron Horses MC bulibeszámolók

A Carpathians MC klubházában

A Stray Dogs MC története

Kawasaki W800 teszt

Motorépítés a legfelsőbb szinteken

Hírek régen

Hírek most

Sörbe áztatott monológok

A bőrvéső

Életképek

Alföld-Alpok túra, 1924.

Magyarország felfedezése

Lap tartalma...



Lapszám: 186. | Wild 186 | Dátum: 2011. május

Szia

Tartalomjegyzék

A vérradikális

A csongrádi Top Notch Company építése szemrebbenés és lelkiismeret furdalás nélkül áldozza fel a motorozhatóságot az egyediség oltárán. Elöljáróban csak egyetlen adat: bármilyen hihetetlennek tűnik, de az ultrabrutál méretű üzemanyagtank akár még 8 dl benzint is képes elnyelni!

Robbanó motorok?

Az EMAT évről évre egyre népszerűbb lesz, ezt országunk politikusai is tisztán látják. Mert ugyan mi másért szerveztek ugyanarra az időpontra, közvetlenül a kiállítás helyszíne mellé egy uniós családi pikniket? Valszeg abban bíztak, hogy a motorosok létszáma kedvezően befolyásolja majd a piknik látogatási statisztikáját is

Lajos, a Harcos

Miután Bacul szert tett egy lezúzott Yamaha-ra, a kárfelmérést követően nem az eredeti állapotára alakította vissza, hanem súlyos tömegiszonyra hivatkozással inkább egyedi gépet faragott belőle. A Warrior végül szép példája lett motor és gazdája tökéletes összhangjának: mindketten gumigyilkosok

Egy motoros színésznő emlékére

Navajo-Hopi Honor Run

Gyulai Csongor abbahagyja

Lengyel Motorépítő Bajnokság

Kalandozások Székelyföldön 2.

Intruder fullcustom

Karesz nem teketóriázott: ment 20 km-t az új VZR 1800-asával, aztán az átépítés mellett döntött. Repültek a műanyagok, jött Küryakyn meg Thunderbike, és a motor lóereje máris 150-re nőtt. Ha a Gigamachine ilyen ütemben folytatja a tuningot, akkor a Spurimánia rovatot hamarosan őrületesen átszabott, egynyolcas Intruderek bemutatása váltja fel

Hangsebességgel: Subscribe és The Idoru interjúk

Mesél a tetkó – Marshal

Ghost’s MC és HAMC bulibeszámolók

Bemutatkozik az Africa Twin márkaklub

Az én X-aktám

Hírek régen

Egy régi motoros arc: Filip Gyuri
Hírek most

Sörbe áztatott monológok

Lowlife Machine

A Zastava csak 44 évnyi itteni vendégszereplés után látta meg újra szülőföldjét, de a szerbiai OG Custom Works emberei nem hagytak neki sok időt az önfeledt ünneplésre. Szétbontották, choppolták, tuningolták, aztán lazán elhozták vele az idei EMAT Best Custom Car díját. Az autó azóta már több interjúban is „eltékozolt évek” jelzővel illette eddigi életét

Magyar motorizáció extra

Hunhír

Magyarország felfedezése

Levéltár

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 185. | Wild 185 | Dátum: 2011. április

Szia

Tartalomjegyzék

Kurtizán Abu Dhabi-ból

Eddig nem nagyon kedveskedtünk az Egyesült Arab Emirátusokban készített járművek híveinek. Most pironkodva pótoljuk a lemaradást, és rögtön egy olyan motort mutatunk be, amely eddig négy nemzetközi bajnokságon ért el dobogós helyezést

Egyre többen

A Budapest Motor Fesztivál szervezői mindent megtettek annak érdekében, hogy ne lehessen egy óra alatt végigtüsszenni a kiállításon. Millarca fotóján a rendezvény legszebb motorja, a mattfekete Ducati Diavel látható

Nem csak szobadíszek

Hit The Road Jack

A Budapest Motor Fesztiválon a legendás Sztrakay Jack-kel beszélgettünk a motorosklubok, motorostalálkozók helyzetéről a szocializmusba ájult Magyarország korában, és az időutazás során eljutottunk addig a napig, amikor a fiatal Jack megvette élete első Harley-Davidson-ját

Csíksomlyóra két keréken

Spori Lengyelországból

Épített Sportstereket bemutató sorozatunkban egy lengyel Spori-átalakítást ismerhettek meg. A Wieliczka-i műhely építése első ránézésre csak a lyukak mennyisége alapján tűnik különlegesnek, de a tüzetesebb szemlélők rájöhetnek, hogy tényleg a lyukakról szól minden!

Daytona Bike Week

Marózus streetfighter

Igen különleges streetfightert mutatunk be Nektek a Marózus műhelytől. A Triumph a lapzárta utáni pillanatokban nyerte meg a szlovák motorépítő bajnokság streetfighter kategóriáját Pozsonyban!

Hangsebességgel

Mesél a tetkó

Rajzfigurákon innen…

Klubháznyitó Újhartyánban

Geronimo focitorna

Hírek most

Hírek régen

Húsvét

Hot rod melléklet

Magyar motorizáció 4.

Magyarország felfedezése

Sörbe áztatott monológok

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 184. | Wild 184 | Dátum: 2011. március

Szia

Tartalomjegyzék

Quantum Leap

A Hardly Civilized műhely építése képében a Wild-ba is megérkezett a legbetegebb, legvalószínűtlenebb, legfuturisztikusabb jármű, amit négy év alatt össze lehet hozni. A világbajnokság 7. helyezettje fittyet hány minden szabályra

A betolakodók

A VZR 1800-asok közül a legtöbb még ma is szériaállapotban rója a kilométereket. A Gigamachine most rögtön két példányon mutatja meg, hogyan lehet viszonylag kifizethető áron, magas minőségben egyedivé varázsolni ezt a típust

Drag vagy streetfighter?
Őrület: ez az FZR 1000 erősen hozza a dragbike jellemzőit, de a leglátványosabb részei streetfighteres részletességgel készültek… ráadásul a motor utcai használatra is alkalmas! Mi, magyarok azzal motorozunk a forgalomban, ami van. Ha drag, akkor azzal

Verona Bike Expo 2011.
Január végén Olaszországban került sor Európa egyik legnagyobb téli motoros rendezvényére. Százezer látogató előtt debütált nemzetközi szintéren múlt havi posztermotorunk, az El Camino. Hogy milyen eredménnyel, az kiderül a cikkből

Supermoto-helyzet

Nicolas Cage dublőrje

Kék Pegazus

Filigrán, kecses chopper, merev vázzal, skandináv beütéssel. A finn Sami Norton-ja az angol modell újragondolása, tradicionális chopper alapokon

Hangsebességgel

Életképek

Sturgis

Hírek most

Hírek régen

Sörbe áztatott monológok

Túra Montenegróba

Viva Las Vegas!

Hunhír

Magyar motorizáció 3.

Magyarország felfedezése

Wild relikviák

Blues egy emberért

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 183. | Wild 183 | Dátum: 2011. február

Szia

Tartalomjegyzék

Redonkulous, a radikális vörös

Egy, csak egy legény volt talpon a 2010-es motorépítő világbajnokságon, aki bevállalta a visszapillantó tükör viselését. És ha tüzetesen megvizsgáljuk a Deadline Customs építését, láthatjuk, hogy az alkotók nem csak ebben törekedtek a megalomániára

Magyar-amerikai együttműködés

Tíz évet várt Attila arra, hogy létrehozzon egy olyan szimbiózist, ahol verge a magyar fél tetszeleghet az élősködő szerepében. E retro-fogat elemei közül a Pannónia oldalkocsi gondtalanul gurulva szemléli a tájat, míg az amerikai rabszolga gürcöl

Cím nélkül

A lapostankos GSX-R a streetfighter-építés leghagyományosabb típusa. Dienes Sanyi motorja így klasszikusnak számít, és megtalálható rajta a stílus szinte valamennyi „kötelező gyakorlata”. S hogy nem elég agresszív a színe? Nézd csak meg közelebbről!

Z650: Igazi old school

A Csepel-Jawa

Bánhidi Tamás először egy Suzukit akart átfaragni, aztán inkább a csehszlovák ipar remekét csapta nyakon a flex-szel. Az újszülött létrehozásából a VSz egykori tagállamai közül a hazai ipar bőven kivette a részét, de a keletnémet kolléga okozott egy kis zűrt

Custom robogó

Csodabogár interjú

El Camino

Nomen est omen… a Radical-Garage építése tényleg az útra termett! Ha mellégurulsz a lámpánál, először a látványán akad meg a szemed, a második pofont meg akkor kapod, amikor induláskor a gazdája finom csuklómozdulatára csak gumifüstöt hagy maga után

Sons of Anarchy

Életképek

Hírek most

Hírek régen

Sörbe áztatott monológok

Hot rod melléklet

Mesél a tetkó

Baki

Hunhír

Magyar motorizáció 2.

Könnyek Ösvénye

Motoros cukrász tortái

Wild relikviák

Elôzetes, hirdetési lista

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 182. | Wild 182 | Dátum: 2011. január

Szia

Kompresszoros, négyhengeres Dnyepr

Spori By Müce

Józsi kívánsága az volt, hogy 1200-as XLH-ja váljon egy kényelmes, kezelhetô és tekinteteket magára vonzó motorrá. Kaposváron él a varázsló, aki ezzel az építéssel minden óhaját maradéktalanul teljesítette

Springer Sportster

Hihetetlen mennyiségû kézi munka fekszik a Kickstarter mûhely motorjában. Kételkedôknek annyit már elöljáróban is elárulhatunk, hogy az építési alap egy acélcsô volt…

Narancs megyében mindent szabad?

Azon a helyen, ahol a legmagasabb az egy fôre jutó motorépítôk száma még azt is elnézik az embernek, ha Sportster-bôl café racer-t épít

Oldie-racer

Sporimánia a csúcson: mostani számunkban 4 Sportster átépítést is bemutathatunk! A Gigamachine mûhely az old school stílusjegyeket úgy ötvözte a sportos elemekkel, hogy az eredmény egy ütôs, de motorozható építés lett

FighteRama: Vissza a jövôbe!

Játék két keréken

Daredevil

Az Independent Cycles látványos motorkerékpárja nem a hosszú túrákra, kanyarvadászatokra lett kitalálva, eltúlzott méreteivel mégis csodálatot vív ki az emberbôl

Devils Börze

Rangers szülinap

Iron Horses téli buli

Mesél a tetkó

Kunmadaras díjkiosztó

Sörbe áztatott monológok

Hírek most

Irány Kárpátalja!

Hírek régen

Vizes-nyolcas.

Hunhír

Magyar motorizáció 1.

Wild relikviák

Elôzetes, hirdetési lista

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 181. | Wild 181 | Dátum: 2010. december

Szia

Veon

A belga Freddy Krugger építése egy különleges elôfeszítési rendszer segítségével akár száguldás közben is képes megváltoztatni az alakját. Nem is csodálkozunk azon, hogy az idei VB-n ez az iránymutató gépezet vita nélkül gyôzte le mindegyik ellenfelét

Négyhengeres Pancsi

Hiteles történet Kis-Bus Gyula elveszett, majd húsz év múlva megkerült cirkálójáról. Vagy nevezhetjük fônixmadárnak is, hisz’ átvitt értelemben a hamvaiból éledt újjá

V8 két keréken

A Hardcore Engine Builders mûhely nagy fába vágta a fejszéjét, de ezzel az építéssel letarolták az egész erdôt. Az eredmény egy 5700 köbcentis, 600 lóerôs gigász lett, és a kutyát sem érdekli, hogy a Chevrolet blokkal hajtott monstrum egy tankolással csak 100 km megtételére képes

Motorszépségverseny jövôre is

Vulger

A springer-villás Vulcan-ról szamurájok aprították le a mûanyag alkatrészeket, Robi pedig itthon befejezte azt a munkát, amit a japán mesterek valamiért kint félbehagytak. A történetbôl kiderül, hogy szép a springer, de nem a magyar utakra találták ki

Zodiac dealer show

Streetfighter Nap, Mezôberény

Játék két keréken

Wide Back

WLA Bobber

Esélytelen lett volna restaurálni a 75 éves motort, ezért Laci, a tulajdonos az átépítés mellett döntött. A Gigamachine mûhely pedig egy olyan letisztult bobbert tett le végül az asztalra, amely viharos sikert aratott a Faaker See-n

Hangsebességgel

Bulik kifulladásig

Az átkozott iszap

Sörbe áztatott monológok

Mesél a tetkó

Pizza

Hírek régen

Életképek

Hírek most

Hot rod kultúra

Magyar fegyverek és harcmûvészeti ágak 6.

Hunhír

Magyarország felfedezése

Wild relikviák

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 180. | Wild 180 | Dátum: 2010. november

Szia

Tgs Peppers

Retép barátom pontosan 15 évet várt arra, hogy végre publikálhasson egy cikket a Beatlesről a Wild magazinban. Egy nehéz nap éjszakáján bogár ült a TGS Motorcycles építőinek hallójárataiba, és íme az eredmény: megszületett a Bor és Sörmester…

Spurimánia: Easter

„Kényelmes és nagyon szép volt a Spori, csillogott-villogott, amit mára sikerült úgy elba**ni, hogy most már nem csak nagyon sokat fogyaszt, hanem ráadásul még kényelmetlen is”.

Újdonságok a Harley-nál

Töff

Maxi CBR-jével eljött a műanyagidomos motorok alkonya, ezen az osztrák streetfighteren ugyanis az elemek 0,75-ös fémlemezből készültek. Hogy miért? Ezt egyelőre még magunk sem értjük.

Panther

Jenei Robi nagytakarítást tartott a garázsában, majd az elveszettnek hitt, de most megtalált alkatrészekből gyorsan épített is egy café racer-t. És az EMAT-on debütáló P10-es Pancsi láttán a nép sorozatgyártást kezdett követelni.

Forever Young

Yamaha Fazer8 teszt

Matusik Andrea interjú

Játék két keréken… másképp
Csernobil túra

Hot rod két keréken: Smoking

A kecskeméti King Machine műhely 140 lóerős Ultima-ja elképesztő agresszivitással mart bele az útba, ez a lendület az EMAT épített chopper kategóriájának első helyét biztosította számára. A cikkből az is kiderül, hogy az olajtartályon figyelő számjegy nem feltétlenül rajtpozíciót jelent.

Bulik kifulladásig (Silver Hawks, Falka, Holló)

Életképek

Mesél a tetkó

DefekTúra

Einbahn

Hírek régen

Hírek most

Erdős Csaba nemzetközi sikerei

Jerry Lee Lewis

Mini motorok

Ügü

Sörbe áztatott monológok

Faterok motoron

Magyar fegyverek és harcművészeti ágak 5.

Hunhír

Magyarország felfedezése

Wild relikviák

Előzetes, hirdetési lista


Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 179. | Wild 179 | Dátum: 2010. október

Szia

One Eyed King

Ez az eredménye annak, ha a japók összefognak a jenkikkel.
Kenji Nagai és a Ken’s Factory közös építése, az irdatlan alu­munkálatokkal létrehozott Félszemû király jött, látott, és meg sem állt a dobogó harmadik helyéig a Motorépítô Európa Bajnokságon

BMW R1200 teszt

Kosztya Katanája

A Streetfighter Fanatic tagjai folyamatosan átépítik motorjaikat, naná, hogy fô hangadójuk, Kosztya sem maradhatott ki a derbibôl. És ugyan itthon kétkedés fogadta ezt az építést, de külföldön a Fighters magazin és a FighteRama jóvoltából a fehér gumis Katana diadalútra indult…

Spurimánia: Egyre inkább bobber

Kisebb szükségszünetekkel megszakítva, két évig készült ez az 1200-as Sportster. Pályafutása elején old school álarcot viselt, ám a történet végére bobber lett belôle. Csak egy maradt változatlan: a tûzoltókészülékbôl készült olajtartály

Kunmadaras

Bobber Pancsi

Rigó Zoli mindent felhasznált Pannóniájának építése során, ami a mûhelyben a keze ügyébe került, csak katalógusból vásárolható alkatrészeket nem. A T1 tökéletes példa arra, hogy viszonylag kevés pénz felhasználásával is lehet szép bobbert létrehozni

Játék két keréken

Csernobil túra

Bitch

Nomen est omen. A csajok a motor elején ugyan szendék, de a tankon már megkísérti ôket az Ördög, hátul pedig igazi pokolfajzatokká válnak. Hömbi Ultima-jának megpillantásakor még H. P. Lovecraft, Stephen King és Clive Barker is csak csettinthetne

Acta Diurna

Bulik kifulladásig (Geronimo, Poker Run, Alba Regalis, Pilis Sólymok, Fônix, North Patrol, Pirates Family)

Mesél a tetkó

Élményfürdô

Hírek régen

Életképek

Hírek most

Hot Rod melléklet

Magyar fegyverek és harcmûvészeti ágak 4.

Hunhír

Magyarország felfedezése

Wild relikviák

Elôzetes, hirdetési lista

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 178. | Wild 178 | Dátum: 2010. szeptember

Szia

Moszkva

Extravagáns forma, szokatlan tankburkolat, bôdületes mennyiségû kézi munka, Európa-bajnokság 7. helyezés. Ó, ha Vlagyimir Iljics vagy a lánglelkû Dzsugasvili ezt megérhette volna!

Spurimánia
Két mûhely, a Kickstarter és a Sapka Mûvek is lázasan dolgozott azon, hogy Radó Gábor sallangmentes, index-, visszapillantó- és elsô sárvédô nélküli bobber sportstere ilyenné váljon. Még a hátsó ülést is lehagyták róla… úgysem bír senki sem megmaradni mögötte, ha emberesen meghúzza a gázt

Csaszi streetfightere
A Streetfighter Fanatic istállójából ebben a hónapban Császár Zsolt szürke CBR 900 RR-je jelentkezett megmérettetésre. Egyszerû… Egyszerû? A cikk elolvasása után biztos megváltoztatod a véleményed!

Bruno

Helsinki Bike Show

Csernobil túra

Játék két keréken

Acélos emlékezet

Gold Wing teszt
Stunt verseny az utánpótlásnak

IZS, ami nincs
Szilvássy Pisti egy újabb szenzációt épített. A megkapó külsejû, elsô látásra simán veterán katonai jármûnek elkönyvelhetô fogat valójában Vlagyimir Mozsarov fôkonstruktôr legszebb álmainak beteljesülését jelenti

US Army
Agresszív, 145 lóerôs, utcai viadalokra is alkalmas csúcsragadozónak adott életet a Gigamachine. Titán kipufogó, 280-as hátsó kerék: a V-Rod történelmében új etalon született!

Alvin Lee exkluzív interjú

Mesél a tetkó

Bulibeszámolók (Stray Dogs, Hells Angels, Tyre Feeders)

Hírek régen

Hírek most

Az elcserélt táska

Sportsterekkel Erdélyben

Manfréd

Ahogy a versenymotorosok látták-látják

Törzsi gyûlés

Magyar fegyverek és harcmûvészeti ágak 3.

Hunhír

Magyarország felfedezése:

Wild relikviák

Elôzetes, hirdetési lista

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...