Keresés eredménye:
Összesen: 165 db
Megjelenítve: 1–10
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Szia 5.
6-13. PÓTKIÁLLÍTÁS
Nagy érvágás volt tavaly a motoros üzletágnak az utolsó pillanatban lemondott Budapest Motor Fesztivál. Szerencsére idén a Devils MC magához ragadta a kezdeményezést.
14-27. GIGÁSZI EMAT
Ha már maga a rendezvény ilyen hatalmas méreteket öltött, akkor mi sem maradhattunk le tőle: nem kevesebb, mint 14 észbontó oldalon mutatjuk meg Nektek a verseny összes díjazottját!
28-34. ÉRTÉKES FÉM
Nem túlzás azt állítani, hogy őrületes ez az indonéz építés! Egyedülálló első felfüggesztése miatt a motor villaszöge módosul rugózás közben, de ez csak egy a rajta lévő milliónyi ötlet közül.
36-40. VASHENGERES KACSA
Hafi konkrétan újraírta Hans Christian Andersen meséjét: az osztrák műhelyben a lepukkant, rút Harley hattyúból vált pompás, fejedelmi kiskacsa… egy steampunk kacsa!
42-48. ROSSZLÁNY
A Motor Show Budapest legnagyobb feltűnést keltő motorját, a Chica Mala Bike-ot egy Fat Boy chicano stílusú átalakításával, együtt hozta létre tulajdonosa, Banáth Tibor és a Radical Garage műhely.
50-52. AZ EURÓPAI DAYTONA
Tenger, napsütés, rockzene: bár a középső feltétel nem mindig teljesült, de ettől függetlenül rengeteg épített motor – és amerikai autó – szerelmese látogatott el idén is az olasz Bike Week-re.
54-55. Arrabona Eagles motorostalálkozó
56-57. Daimler custom fesztivál
58. Iloncsuk ünnep
Találatok a következő cikkekben:
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-16. HÓFEHÉR JAGUÁR…
18-21. CB1000R-ADICAL
A csúcstechnológiás svájci café fighter minden elemében a XXI. század szülötte, emiatt historizáló olvasóink csak némi nyugtató bevétele után kezdjenek neki a cikk elolvasásának!
22-28. IGAZI CSAPATMUNKA
A nemrég alakult Osztrák Motorépítő Szövetség (ACA) tagjai közösen építették meg ezt a 43 éves Hondát, bebizonyítva azt, hogy méltóak lesznek országuk custom életének vezetésére.
33-33. A LEGANGOLOSABB JAPÁN
A norfolki OEM műhelynek nem kell munka után szaladgálnia, az ügyfelek sorban állnak előttük, hogy végre megkaphassák az álom-motorjaikat. Ami nem is csoda, ha ilyen bicajokat hoznak létre.
34-40. BÖMÖS A BAJNOKNAK
Ezt a trackert a Gigamachine egyenesen Horváth Gábor kétszeres olimpiai és háromszoros világbajnok kajakozónknak építette, a motort a nagyközönség a Motor Show-n szemlélheti meg.
42-44. FENSÉG VAGY FENESÉG?
Kilencven éve röffent be először a Majestic, korának legismertebb kétkerekű torpedója. Az amerikai Fuller Moto műhely ezzel az elektromos (?!?!) bringával állított neki emléket.
46-50. Arlen Ness emlékére
52. Geronimo MC klubházavató
54. AMTS a Hungexpo-n
55. Rumbling party a kalózhajón
57-58. Oldtimer Show
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. AZ ÖRDÖG ÜGYVÉDJE
Ez az RE–Indian jó eséllyel pályázna arra, hogy egy ötvenes évek végén zajló poszt-apokaliptikus filmben eljátsza a főhős motorkerékpárjának szerepét. De mi az az RE-Indian?!
14-21. ARANYÁSÓ
A Zodiac fennállásának az 50. évfordulójára építette meg ezt a baggert, amely csak nemrég debütált a holland Big Twin Show-n, de most már magazinunkban is megismerkedhetsz vele.
22-26. A KEGYETLEN FINN
Timo Laakso motorja legalább olyan vad, harcias és félelmet nem ismerő, mint a Robert Low monumentális Felesküdöttek sagáját szétberserkedő névrokona.
28-34. HOOLIGAN
A Zodiacnál egy új M8 Fat Bob-ot alakítottak át – meglehetősen olcsón. A motort összetuningolták a Dynojet-tel, és kiderült, hogy sikerült megépíteniük a világ egyik legjobb Harley-ját!
36-39. ÁRNYÉKLOVAS
A Shadow azért került be a BBB nevű belga műhelybe, hogy ott valami igazán speciálisat hozzanak létre belőle. Hát… sikerült! De hová tűnt Damon Hill, akarom mondani az üzemanyagtartály?
40-43. A főszerkesztő motorja
44-47. VILÁGJÁRÓ PATKÁNY
A Sportster Föld körüli turnéját a motor show-król elhozott díjak mellett rossz időjárás és balszerencse kísérte. Gazdája mégsem emiatt akadt ki, hanem azért, mert pont Faaker See-ről nem sikerült kupával távoznia.
48-55. Motor Bike Expo, Verona
56-58. Verseny a tengerparton
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-17. Az álmatlan világbajnok
„No Sleep ’til Cologne!” – kiáltotta Dimitrij, amikor rádöbbent, hogy a vb-re nevezett motorja még az utolsó héten is darabokban hever. És lám, a kialvatlanság néha világbajnokot szül!
18-21. XT Punk
A xenogén traszplantáció valami olyasmit jelent, hogy egy testbe egy másik faj szerveit ültetik át. Ez a Németországban épített BMW pl. repülő- és autóalkatrészeket is kapott.
22-29. TiroLimo
Kb. egy éve írtunk a MotoKofe-ről, az Ural-ra szerelt, mozgó kávéfőző gépről. A jenkik ötletét egy tiroli limonádégyártó cég is átvette, mondjuk az ő promóciós motorjuk egy kicsit komolyabb…
30-33. Káosz szimfónia
Az indonéz Andika Pratama nem hajlandó beállni a könnyebb utat választó, katalógusból építkező motorépítők sorába. Ez a WLA-ja például egyszerre kedélyborzoló és ámulatba ejtő.
34-42. Custom egy másik bolygóról
Alfa Romeo Alfetta blokkot eddig még nem építettek motorvázba. Nem csoda, hogy ha ez az Alpha Centauri megjelenik valahol, olyan figyelmet kap, mintha egy másik bolygóról érkezett UFO lenne.
44-46. Kopogd le a fán!
Már az alapgép sem túl gyakori, és a francia George Woodman azzal tette igazán ütőssé a kis Aermacchi-t, hogy fa-elemeket pakolt fel rá. Páran gyűlölik, de többen vannak, akik imádják őt ezért.
48-54. Faaker See
56-57. Amerikai Autós Találkozó
58. A Mannheim-i Veterama
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-21. Motorépítő világbajnokság
Illetve, „A” motorépítő világbajnokság, hiszen Orkonyi Károly szédületes sikere miatt a 2018-as eseményeket talán még az unokáink is megkülönböztetett figyelemmel fogják emlegetni.
22-28. A jövő elkezdődött
A Thunderbike építése bebizonyítja, hogy – a H-D teljesen új vázának és motorjának ellenére – a régi stílusok fenntarthatók, életben tarthatók, és kissé még újra is gondolhatók.
30-34. A bronzérmes
Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy itthon mi mutathatjuk be Nektek elsőként a magyar motorépítés történelmének eddigi legnagyobb nemzetközi sikerét, a Speedster King-et.
36-38. Építésből jeles!
A Most Generáció tagjai az „öreges” Santa Pod-ra már csak legyintenek, számukra a Glemseck 101 az etalon. Nekik kedveskedünk e harapós holland Honda bemutatásával.
40-46. Dilis óriás
Azt már most eláruljuk, hogy a címben az „óriás” az osztrák műhely nevére (Titan) utal, de annak megértéséhez, hogy miért lett ez a motor valóban „dilis”, sajnos el kell olvasnotok a cikket.
48-51. A bécsi Moto Circle fesztivál
52-55. Két keréknél inkább több
Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis találkozóját immár ötödik éve rendezik Kiskunfélegyházán, és a háromkerekű közösség igazán különleges módon ünnepelte meg a jubileumot.
56-58. Irány Bajorország!
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-13. Kell a barátság
Az ohiói, eddig tök amatőr Chi-Jer’s műhely főnöke nem hitte volna, hogy az Indian cég titokban figyeli a munkáit, mivel képesnek tartja őt az egyik új modell átértelmezésére…
14-22. Mechanikus Godzilla
Az építő neve után Gilbzilla-nak elnevezett fenevad egy dübörgő, tüzet lélegző radikális custom. Inkább műtárgy, mint napi használatú motorkerékpár – de nem is volt más a cél.
24-27. Zöld legenda
Ugyan ez a francia építésű Steve McQueen tribute bike nem a néhai színészóriás leghíresebb Triumph-ja alapján készült, de dokumentumok bizonyítják, hogy egy ilyennel is csapatott.
28. Zenét ihletett
Kimo, a zenei producer e Duke átépítése során minden zörejt rögzített a műhelyben, hogy ipari muzsikát hozzon létre belőlük. Az eredmény a neten hallható, és végre nálunk is látható.
30-33. Gonosz Simone
Nem túl gyakoriak a Buell átszabások, a félelmetes Pikes Peak hegyi felfutó által inspirált démoni szerkezet létrehozásához kanadai építője bevetette a XXI. század összes technikáját.
34-40. Útra termett
E hot rod kasztnija, alváza és futóműje a Last Barons műhelyben, míg a kipufogó, a tank, a fényezés, valamint a teljes kábelezés Kundi, a tulaj által készültek el. Példás összefogás!
42-45. Trash & Burn fesztivál
46-47. Geiselwind motoros hétvége
48-49. Daimler MC találkozó
51-58. Veterán Megbízhatósági Verseny
Találatok a következő cikkekben:
Szia 5.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. Customfighter
Kezdetben vala a custom váz. És monda Hafi: kerüljön bele GSXR blokk meg villa! És látá, hogy ez jó, így örvendezett vala, és elnevezé a motort. De 6 nap helyett ő csak 3 év után pihenhetett meg.
16-19. Gyorstüzelő
Ugyan neve (Il Veloce) halványan ezt sugallja, de nem egy elvakult Lao-ce rajongó bújik meg a Sultans of Sprint viadalra, belga fenegyerekek által épített, olasz motorkerékpár mögött.
20-24. Polizia Uno 1.9
A svájci VTR Customs megmutatja, hogyan lehet a leharcolt rendőrségi vasból egy megháromszorozott teljesítményű, velejéig romlott, hiperagresszív drag-zsarumotort fabrikálni.
26-29. Szuperzöld
Az egyszerűségében is tökéletes, angol bobber-re emlékeztető, kecses motorkerékpár alapja japán. Híres megalkotója úgyszintén. Kengo Kimura most is képtelen volt hibázni.
30-33. A kétéltű kísérlet
Itt és most még nem áruljuk el, hogy mibe vágott az osztrák Freakmetal műhely tulajdonosa. Ha a jól informált kiválasztottak csapatába akarsz tartozni, olvasd el a cikket! Behalsz… J
34-38. Skandináv sebészkonferencia
Egy találkozó, ahová hajóval sem übergáz eljuttatni a bringádat, sőt: a party-ra hangolódás már a vízen elkezdődik! Ez Norrtälje, a háromméteres villával szerelt svéd chopperek otthona.
40-44. Álmaimban Daytona…
46-50. Alsóörs a viharban
52-57. Jubiláló Euro Bike Fest
58. Motoros zarándoklat és búcsú
Találatok a következő cikkekben:
3. Szia
6-7. Élet a Vad Oldalon
8-12. Dragon Bagger
Az osztrák Clocktower műhely sárkánymotorján a tüskés felniben, a fejidomban, a hosszú farokban és a pikkelyezésben is megjelenik a névadó hüllő… ha lángot nem is fúj még.
14-16. Kaméleon Ducati
A Lowlander Cycles egy olyan klasszikus vasat rakott helyre, aminek láttán akkor is dobnak egy hátast a népek, ha pöpec állapotban van. Ráadásul a szegediek egy trükköt is bevetettek…
18-23. A kövér maxikói
A lengyel GOC megalkotta a járművet, amellyel hanyag vállrándítás kíséretében élhető túl még az átlagember komfortzónájába nem annyira illeszkedő poszt-apokaliptikus világ is.
24-29. Ottocentocinquantatré
A nyelvtörő név egy olasz Moto Guzzi café racer építést takar. A gyárból kigördülő V9 Bobber szinte még körbe sem nézhetett, máris szétkapták őt a WS Customs emberei.
30-33. Harley N’ Duro
Csak erős idegzetűeknek!
36-37. Női motoros nap(ok)
38-41. A verduni emlékhely
42-43. Gyermekmotoroztatás Kárpátalján
44-48. Daimler Auto/Motor Show
54-58. Pannonia Custom Show
Az idei tavaszi hadjáratra kalandozó eleink is biztosan büszkék lennének: a magyar kontingens az osztrák nemzetközi custom bajnokságról hatalmas zsákmánnyal tért haza!
Találatok a következő cikkekben:
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-14. A csontos
Fabrizio Caduro ugyan nem a motorépítő iparból érkezett, mégsem egyszerű megrendelő. A milánói Radical Chopper-nél épített motorja teljes fényezését ő követte el.
16-24. Korszakváltás
Tibor café racer-je nem nagyon hasonlít semmire, a „durván átfűrészelt vas” koncepció helyett a Gigamachine műhely ügyes megoldásaival operálva vált meghatározóan egyedivé.
26-29. Motorépítés tolószékből
Erre az érdekes Ducati-ra a Moto Bike Expo egyik standján figyeltünk fel, aztán kiderült, hogy nemcsak a motor, hanem az építés körülményei sem mindennapiak…
30-35. Gép-Gólem
Előző számunkban mindössze két kis képen elbújtatva villantottuk meg Nektek ezt a bitang bringát, de most eljött az igazság pillanata, és minden részletre fény derül!
36-39. Motoros élet Thaiföldön
40-45. Az AMTS hot rod-jai
46-50. Szezonkezdés főpróbával
A hagyománytól eltérően idén már április 14-én elstartolt a magyar dragszezon, és az első két verseny dátuma olyan közel volt egymáshoz, hogy összevont riportban tudósítunk róluk.
52. Old Motors börze
54-58. Swaptime
Munkatársunk négy hét alatt a világ három jól ismert tavaszi börzéjére látogatott el, hogy beszámolója alapján összehasonlíthassátok az ott tapasztaltakat az itthoni állapotokkal.
Szia 3.
6-9. Élet a Vad Oldalon
10-15. Steampunk mennyország
A bolgár Galaxy Custom műhely – néhány közepes építés után – tavaly év végén ezzel a lélegzetelállító XS650-nel robbant be az elit customok világába.
16-21. Airforce
Giovanni Ravelli, az Olasz Ördög tiszteletére építette ezt a motort a DMoL. Pont a vakmerő, első világháborús harci repülő és motorversenyző születésének 130. évfordulójára készültek el vele.
22-26. Save the Chopper!
Rainer egy háborús WLA-val próbált meg motorozni, nem túl jó eredménnyel. Aztán jött Stephan „Choppermentő” Simon, besegített a finn vonal is, és a probléma végül megoldódott.
28-32. Az Utak Fejedelme
Viktor eleinte nem akarta bonyolítani az életét a Road King komolyabb átépítésével, aztán az a bizonyos kisördög elkezdett sugdosni a fülébe, és hamarosan beindult az első fokozat.
34-40. Verona királya
Az Abnormal Cycles hatodik radikális építése – elődeihez hasonlóan – egy kiváló kézműves super-custom, mely a tervezéstől a megvalósításig maximális odafigyelésnek örvendett.
42-44. Krokodilbőr
A Modification Motorcycles megmutatta, hogyan lehet a gonosz Triumph Black Bobber-ből egy lágy utcai motort létrehozni. Aztán már csak az állatvédők támadását kellett túlélniük.
46-53. Lázadj szívem!
54-57. Helsinki: kábelgyári megálló
58. Pannonia Custom Show
Találatok a következő cikkekben:
Összesen: 165 db
Megjelenítve: 1–10
<< < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] > >>
Webwild: since 1996 |
Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
|