Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Archívum

Keresés eredménye:



Lapszám: 282. | Wild 282 | Dátum: 2019. május

Szia      5.

 

6-13. PÓTKIÁLLÍTÁS

Nagy érvágás volt tavaly a motoros üzletágnak az utolsó pillanatban lemondott Budapest Motor Fesztivál. Szerencsére idén a Devils MC magához ragadta a kezdeményezést.

 

14-27. GIGÁSZI EMAT

Ha már maga a rendezvény ilyen hatalmas méreteket öltött, akkor mi sem maradhattunk le tőle: nem kevesebb, mint 14 észbontó oldalon mutatjuk meg Nektek a verseny összes díjazottját!

 

28-34. ÉRTÉKES FÉM

Nem túlzás azt állítani, hogy őrületes ez az indonéz építés! Egyedülálló első felfüggesztése miatt a motor villaszöge módosul rugózás közben, de ez csak egy a rajta lévő milliónyi ötlet közül.    

 

36-40. VASHENGERES KACSA

Hafi konkrétan újraírta Hans Christian Andersen meséjét: az osztrák műhelyben a lepukkant, rút Harley hattyúból vált pompás, fejedelmi kiskacsa… egy steampunk kacsa! 

 

42-48. ROSSZLÁNY

A Motor Show Budapest legnagyobb feltűnést keltő motorját, a Chica Mala Bike-ot egy Fat Boy chicano stílusú átalakításával, együtt hozta létre tulajdonosa, Banáth Tibor és a Radical Garage műhely. 

 

50-52. AZ EURÓPAI DAYTONA

Tenger, napsütés, rockzene: bár a középső feltétel nem mindig teljesült, de ettől függetlenül rengeteg épített motor – és amerikai autó – szerelmese látogatott el idén is az olasz Bike Week-re.

 

54-55. Arrabona Eagles motorostalálkozó

 

56-57. Daimler custom fesztivál

 

58. Iloncsuk ünnep

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 281. | Wild 281 | Dátum: 2019. április

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-16. HÓFEHÉR JAGUÁR…

…akarom mondani, Intruder. A Lowlander Cycles műhelyében nem a kapkodós, idegbeteg stílusban készült ez a motor, a festés miatt csak egy laza évtized alatt jutott el a végkifejletig.

 

18-21. CB1000R-ADICAL

A csúcstechnológiás svájci café fighter minden elemében a XXI. század szülötte, emiatt historizáló olvasóink csak némi nyugtató bevétele után kezdjenek neki a cikk elolvasásának!

 

22-28. IGAZI CSAPATMUNKA

A nemrég alakult Osztrák Motorépítő Szövetség (ACA) tagjai közösen építették meg ezt a 43 éves Hondát, bebizonyítva azt, hogy méltóak lesznek országuk custom életének vezetésére.   

 

33-33. A LEGANGOLOSABB JAPÁN

A norfolki OEM műhelynek nem kell munka után szaladgálnia, az ügyfelek sorban állnak előttük, hogy végre megkaphassák az álom-motorjaikat. Ami nem is csoda, ha ilyen bicajokat hoznak létre.

 

34-40. BÖMÖS A BAJNOKNAK

Ezt a trackert a Gigamachine egyenesen Horváth Gábor kétszeres olimpiai és háromszoros világbajnok kajakozónknak építette, a motort a nagyközönség a Motor Show-n szemlélheti meg.

 

42-44. FENSÉG VAGY FENESÉG?

Kilencven éve röffent be először a Majestic, korának legismertebb kétkerekű torpedója. Az amerikai Fuller Moto műhely ezzel az elektromos (?!?!) bringával állított neki emléket. 

 

46-50. Arlen Ness emlékére

 

52. Geronimo MC klubházavató

 

54. AMTS a Hungexpo-n

 

55. Rumbling party a kalózhajón

 

57-58. Oldtimer Show 

Lap tartalma...



Lapszám: 279. | Wild 279 | Dátum: 2019. február

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-13. AZ ÖRDÖG ÜGYVÉDJE

Ez az RE–Indian jó eséllyel pályázna arra, hogy egy ötvenes évek végén zajló poszt-apokaliptikus filmben eljátsza a főhős motorkerékpárjának szerepét. De mi az az RE-Indian?!

 

14-21. ARANYÁSÓ

A Zodiac fennállásának az 50. évfordulójára építette meg ezt a baggert, amely csak nemrég debütált a holland Big Twin Show-n, de most már magazinunkban is megismerkedhetsz vele.

 

22-26. A KEGYETLEN FINN

Timo Laakso motorja legalább olyan vad, harcias és félelmet nem ismerő, mint a Robert Low monumentális Felesküdöttek sagáját szétberserkedő névrokona.   

 

28-34. HOOLIGAN

A Zodiacnál egy új M8 Fat Bob-ot alakítottak át – meglehetősen olcsón. A motort összetuningolták a Dynojet-tel, és kiderült, hogy sikerült megépíteniük a világ egyik legjobb Harley-ját!

 

36-39. ÁRNYÉKLOVAS

A Shadow azért került be a BBB nevű belga műhelybe, hogy ott valami igazán speciálisat hozzanak létre belőle. Hát… sikerült! De hová tűnt Damon Hill, akarom mondani az üzemanyagtartály?

 

40-43. A főszerkesztő motorja

 

44-47. VILÁGJÁRÓ PATKÁNY

A Sportster Föld körüli turnéját a motor show-król elhozott díjak mellett rossz időjárás és balszerencse kísérte. Gazdája mégsem emiatt akadt ki, hanem azért, mert pont Faaker See-ről nem sikerült kupával távoznia. 

 

48-55. Motor Bike Expo, Verona

 

56-58. Verseny a tengerparton

 

Lap tartalma...



Lapszám: 276. | Wild 276 | Dátum: 2018. november

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-17. Az álmatlan világbajnok

„No Sleep ’til Cologne!” – kiáltotta Dimitrij, amikor rádöbbent, hogy a vb-re nevezett motorja még az utolsó héten is darabokban hever. És lám, a kialvatlanság néha világbajnokot szül!

 

18-21. XT Punk

A xenogén traszplantáció valami olyasmit jelent, hogy egy testbe egy másik faj szerveit ültetik át. Ez a Németországban épített BMW pl. repülő- és autóalkatrészeket is kapott.    

 

22-29. TiroLimo

Kb. egy éve írtunk a MotoKofe-ről, az Ural-ra szerelt, mozgó kávéfőző gépről. A jenkik ötletét egy tiroli limonádégyártó cég is átvette, mondjuk az ő promóciós motorjuk egy kicsit komolyabb…       

 

30-33. Káosz szimfónia

Az indonéz Andika Pratama nem hajlandó beállni a könnyebb utat választó, katalógusból építkező motorépítők sorába. Ez a WLA-ja például egyszerre kedélyborzoló és ámulatba ejtő. 

 

34-42. Custom egy másik bolygóról

Alfa Romeo Alfetta blokkot eddig még nem építettek motorvázba. Nem csoda, hogy ha ez az Alpha Centauri megjelenik valahol, olyan figyelmet kap, mintha egy másik bolygóról érkezett UFO lenne.

 

44-46. Kopogd le a fán!

Már az alapgép sem túl gyakori, és a francia George Woodman azzal tette igazán ütőssé a kis Aermacchi-t, hogy fa-elemeket pakolt fel rá. Páran gyűlölik, de többen vannak, akik imádják őt ezért.

 

48-54. Faaker See

 

56-57. Amerikai Autós Találkozó

 

58. A Mannheim-i Veterama

Lap tartalma...



Lapszám: 275. | Wild 275 | Dátum: 2018. október

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-21. Motorépítő világbajnokság

Illetve, „A” motorépítő világbajnokság, hiszen Orkonyi Károly szédületes sikere miatt a 2018-as eseményeket talán még az unokáink is megkülönböztetett figyelemmel fogják emlegetni.

 

22-28. A jövő elkezdődött

A Thunderbike építése bebizonyítja, hogy – a H-D teljesen új vázának és motorjának ellenére – a régi stílusok fenntarthatók, életben tarthatók, és kissé még újra is gondolhatók.

30-34. A bronzérmes

Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy itthon mi mutathatjuk be Nektek elsőként a magyar motorépítés történelmének eddigi legnagyobb nemzetközi sikerét, a Speedster King-et.  

 

36-38. Építésből jeles!

A Most Generáció tagjai az „öreges” Santa Pod-ra már csak legyintenek, számukra a Glemseck 101 az etalon. Nekik kedveskedünk e harapós holland Honda bemutatásával.

 

40-46. Dilis óriás

Azt már most eláruljuk, hogy a címben az „óriás” az osztrák műhely nevére (Titan) utal, de annak megértéséhez, hogy miért lett ez a motor valóban „dilis”, sajnos el kell olvasnotok a cikket.

 

48-51. A bécsi Moto Circle fesztivál

 

52-55. Két keréknél inkább több

Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis találkozóját immár ötödik éve rendezik Kiskunfélegyházán, és a háromkerekű közösség igazán különleges módon ünnepelte meg a jubileumot.  

 

56-58. Irány Bajorország!

Lap tartalma...



Lapszám: 274. | Wild 274 | Dátum: 2018. szeptember

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-13. Kell a barátság

Az ohiói, eddig tök amatőr Chi-Jer’s műhely főnöke nem hitte volna, hogy az Indian cég titokban figyeli a munkáit, mivel képesnek tartja őt az egyik új modell átértelmezésére…

 

14-22. Mechanikus Godzilla

Az építő neve után Gilbzilla-nak elnevezett fenevad egy dübörgő, tüzet lélegző radikális custom. Inkább műtárgy, mint napi használatú motorkerékpár – de nem is volt más a cél.

 

24-27. Zöld legenda

Ugyan ez a francia építésű Steve McQueen tribute bike nem a néhai színészóriás leghíresebb Triumph-ja alapján készült, de dokumentumok bizonyítják, hogy egy ilyennel is csapatott. 

 

28. Zenét ihletett

Kimo, a zenei producer e Duke átépítése során minden zörejt rögzített a műhelyben, hogy ipari muzsikát hozzon létre belőlük. Az eredmény a neten hallható, és végre nálunk is látható.   

 

30-33. Gonosz Simone

Nem túl gyakoriak a Buell átszabások, a félelmetes Pikes Peak hegyi felfutó által inspirált démoni szerkezet létrehozásához kanadai építője bevetette a XXI. század összes technikáját.

 

34-40. Útra termett

E hot rod kasztnija, alváza és futóműje a Last Barons műhelyben, míg a kipufogó, a tank, a fényezés, valamint a teljes kábelezés Kundi, a tulaj által készültek el. Példás összefogás!

 

42-45. Trash & Burn fesztivál

 

46-47. Geiselwind motoros hétvége

 

48-49. Daimler MC találkozó

 

51-58. Veterán Megbízhatósági Verseny

 

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 272. | Wild 272 | Dátum: 2018. július

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. Customfighter

Kezdetben vala a custom váz. És monda Hafi: kerüljön bele GSXR blokk meg villa! És látá, hogy ez jó, így örvendezett vala, és elnevezé a motort. De 6 nap helyett ő csak 3 év után pihenhetett meg.         

 

16-19. Gyorstüzelő

Ugyan neve (Il Veloce) halványan ezt sugallja, de nem egy elvakult Lao-ce rajongó bújik meg a Sultans of Sprint viadalra, belga fenegyerekek által épített, olasz motorkerékpár mögött.

 

20-24. Polizia Uno 1.9

A svájci VTR Customs megmutatja, hogyan lehet a leharcolt rendőrségi vasból egy megháromszorozott teljesítményű, velejéig romlott, hiperagresszív drag-zsarumotort fabrikálni.

 

26-29. Szuperzöld

Az egyszerűségében is tökéletes, angol bobber-re emlékeztető, kecses motorkerékpár alapja japán. Híres megalkotója úgyszintén. Kengo Kimura most is képtelen volt hibázni.

 

30-33. A kétéltű kísérlet

Itt és most még nem áruljuk el, hogy mibe vágott az osztrák Freakmetal műhely tulajdonosa. Ha a jól informált kiválasztottak csapatába akarsz tartozni, olvasd el a cikket! Behalsz… J

 

34-38. Skandináv sebészkonferencia

Egy találkozó, ahová hajóval sem übergáz eljuttatni a bringádat, sőt: a party-ra hangolódás már a vízen elkezdődik! Ez Norrtälje, a háromméteres villával szerelt svéd chopperek otthona.   

 

40-44. Álmaimban Daytona…

 

46-50. Alsóörs a viharban

 

52-57. Jubiláló Euro Bike Fest

 

58. Motoros zarándoklat és búcsú

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 271. | Wild 271 | Dátum: 2018. június

3. Szia

 

6-7. Élet a Vad Oldalon

 

8-12. Dragon Bagger

Az osztrák Clocktower műhely sárkánymotorján a tüskés felniben, a fejidomban, a hosszú farokban és a pikkelyezésben is megjelenik a névadó hüllő… ha lángot nem is fúj még.

 

14-16. Kaméleon Ducati

A Lowlander Cycles egy olyan klasszikus vasat rakott helyre, aminek láttán akkor is dobnak egy hátast a népek, ha pöpec állapotban van. Ráadásul a szegediek egy trükköt is bevetettek…

 

18-23. A kövér maxikói

A lengyel GOC megalkotta a járművet, amellyel hanyag vállrándítás kíséretében élhető túl még az átlagember komfortzónájába nem annyira illeszkedő poszt-apokaliptikus világ is.

 

24-29. Ottocentocinquantatré

A nyelvtörő név egy olasz Moto Guzzi café racer építést takar. A gyárból kigördülő V9 Bobber szinte még körbe sem nézhetett, máris szétkapták őt a WS Customs emberei.

 

30-33. Harley N’ Duro

Csak erős idegzetűeknek!

 

36-37. Női motoros nap(ok)

 

38-41. A verduni emlékhely

 

42-43. Gyermekmotoroztatás Kárpátalján

 

44-48. Daimler Auto/Motor Show

 

54-58. Pannonia Custom Show

Az idei tavaszi hadjáratra kalandozó eleink is biztosan büszkék lennének: a magyar kontingens az osztrák nemzetközi custom bajnokságról hatalmas zsákmánnyal tért haza!   

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...



Lapszám: 270. | Wild 270 | Dátum: 2018. május

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. A csontos

Fabrizio Caduro ugyan nem a motorépítő iparból érkezett, mégsem egyszerű megrendelő. A milánói Radical Chopper-nél épített motorja teljes fényezését ő követte el.

 

16-24. Korszakváltás

Tibor café racer-je nem nagyon hasonlít semmire, a „durván átfűrészelt vas” koncepció helyett a Gigamachine műhely ügyes megoldásaival operálva vált meghatározóan egyedivé.

 

26-29. Motorépítés tolószékből

Erre az érdekes Ducati-ra a Moto Bike Expo egyik standján figyeltünk fel, aztán kiderült, hogy nemcsak a motor, hanem az építés körülményei sem mindennapiak… 

 

30-35. Gép-Gólem

Előző számunkban mindössze két kis képen elbújtatva villantottuk meg Nektek ezt a bitang bringát, de most eljött az igazság pillanata, és minden részletre fény derül!

 

36-39. Motoros élet Thaiföldön

 

40-45. Az AMTS hot rod-jai

 

46-50. Szezonkezdés főpróbával

A hagyománytól eltérően idén már április 14-én elstartolt a magyar dragszezon, és az első két verseny dátuma olyan közel volt egymáshoz, hogy összevont riportban tudósítunk róluk.

 

52. Old Motors börze

 

54-58. Swaptime

Munkatársunk négy hét alatt a világ három jól ismert tavaszi börzéjére látogatott el, hogy beszámolója alapján összehasonlíthassátok az ott tapasztaltakat az itthoni állapotokkal. 

Lap tartalma...



Lapszám: 268. | Wild 268 | Dátum: 2018. március

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Steampunk mennyország

A bolgár Galaxy Custom műhely  – néhány közepes építés után – tavaly év végén ezzel a lélegzetelállító XS650-nel robbant be az elit customok világába.

 

16-21. Airforce

Giovanni Ravelli, az Olasz Ördög tiszteletére építette ezt a motort a DMoL. Pont a vakmerő, első világháborús harci repülő és motorversenyző születésének 130. évfordulójára készültek el vele.

 

22-26. Save the Chopper!

Rainer egy háborús WLA-val próbált meg motorozni, nem túl jó eredménnyel. Aztán jött Stephan „Choppermentő” Simon, besegített a finn vonal is, és a probléma végül megoldódott.

 

28-32. Az Utak Fejedelme

Viktor eleinte nem akarta bonyolítani az életét a Road King komolyabb átépítésével, aztán az a bizonyos kisördög elkezdett sugdosni a fülébe, és hamarosan beindult az első fokozat.

 

34-40. Verona királya

Az Abnormal Cycles hatodik radikális építése – elődeihez hasonlóan – egy kiváló kézműves super-custom, mely a tervezéstől a megvalósításig maximális odafigyelésnek örvendett.

 

42-44. Krokodilbőr

A Modification Motorcycles megmutatta, hogyan lehet a gonosz Triumph Black Bobber-ből egy lágy utcai motort létrehozni. Aztán már csak az állatvédők támadását kellett túlélniük.

 

46-53. Lázadj szívem!

 

54-57. Helsinki: kábelgyári megálló

 

58. Pannonia Custom Show

 

 

Találatok a következő cikkekben:

Lap tartalma...

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...