Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7288 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Archívum

Összes eddigi lap:



Lapszám: 272. | Wild 272 | Dátum: 2018. július

Szia      5.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. Customfighter

Kezdetben vala a custom váz. És monda Hafi: kerüljön bele GSXR blokk meg villa! És látá, hogy ez jó, így örvendezett vala, és elnevezé a motort. De 6 nap helyett ő csak 3 év után pihenhetett meg.         

 

16-19. Gyorstüzelő

Ugyan neve (Il Veloce) halványan ezt sugallja, de nem egy elvakult Lao-ce rajongó bújik meg a Sultans of Sprint viadalra, belga fenegyerekek által épített, olasz motorkerékpár mögött.

 

20-24. Polizia Uno 1.9

A svájci VTR Customs megmutatja, hogyan lehet a leharcolt rendőrségi vasból egy megháromszorozott teljesítményű, velejéig romlott, hiperagresszív drag-zsarumotort fabrikálni.

 

26-29. Szuperzöld

Az egyszerűségében is tökéletes, angol bobber-re emlékeztető, kecses motorkerékpár alapja japán. Híres megalkotója úgyszintén. Kengo Kimura most is képtelen volt hibázni.

 

30-33. A kétéltű kísérlet

Itt és most még nem áruljuk el, hogy mibe vágott az osztrák Freakmetal műhely tulajdonosa. Ha a jól informált kiválasztottak csapatába akarsz tartozni, olvasd el a cikket! Behalsz… J

 

34-38. Skandináv sebészkonferencia

Egy találkozó, ahová hajóval sem übergáz eljuttatni a bringádat, sőt: a party-ra hangolódás már a vízen elkezdődik! Ez Norrtälje, a háromméteres villával szerelt svéd chopperek otthona.   

 

40-44. Álmaimban Daytona…

 

46-50. Alsóörs a viharban

 

52-57. Jubiláló Euro Bike Fest

 

58. Motoros zarándoklat és búcsú

Lap tartalma...



Lapszám: 271. | Wild 271 | Dátum: 2018. június

3. Szia

 

6-7. Élet a Vad Oldalon

 

8-12. Dragon Bagger

Az osztrák Clocktower műhely sárkánymotorján a tüskés felniben, a fejidomban, a hosszú farokban és a pikkelyezésben is megjelenik a névadó hüllő… ha lángot nem is fúj még.

 

14-16. Kaméleon Ducati

A Lowlander Cycles egy olyan klasszikus vasat rakott helyre, aminek láttán akkor is dobnak egy hátast a népek, ha pöpec állapotban van. Ráadásul a szegediek egy trükköt is bevetettek…

 

18-23. A kövér maxikói

A lengyel GOC megalkotta a járművet, amellyel hanyag vállrándítás kíséretében élhető túl még az átlagember komfortzónájába nem annyira illeszkedő poszt-apokaliptikus világ is.

 

24-29. Ottocentocinquantatré

A nyelvtörő név egy olasz Moto Guzzi café racer építést takar. A gyárból kigördülő V9 Bobber szinte még körbe sem nézhetett, máris szétkapták őt a WS Customs emberei.

 

30-33. Harley N’ Duro

Csak erős idegzetűeknek!

 

36-37. Női motoros nap(ok)

 

38-41. A verduni emlékhely

 

42-43. Gyermekmotoroztatás Kárpátalján

 

44-48. Daimler Auto/Motor Show

 

54-58. Pannonia Custom Show

Az idei tavaszi hadjáratra kalandozó eleink is biztosan büszkék lennének: a magyar kontingens az osztrák nemzetközi custom bajnokságról hatalmas zsákmánnyal tért haza!   

Lap tartalma...



Lapszám: 270. | Wild 270 | Dátum: 2018. május

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. A csontos

Fabrizio Caduro ugyan nem a motorépítő iparból érkezett, mégsem egyszerű megrendelő. A milánói Radical Chopper-nél épített motorja teljes fényezését ő követte el.

 

16-24. Korszakváltás

Tibor café racer-je nem nagyon hasonlít semmire, a „durván átfűrészelt vas” koncepció helyett a Gigamachine műhely ügyes megoldásaival operálva vált meghatározóan egyedivé.

 

26-29. Motorépítés tolószékből

Erre az érdekes Ducati-ra a Moto Bike Expo egyik standján figyeltünk fel, aztán kiderült, hogy nemcsak a motor, hanem az építés körülményei sem mindennapiak… 

 

30-35. Gép-Gólem

Előző számunkban mindössze két kis képen elbújtatva villantottuk meg Nektek ezt a bitang bringát, de most eljött az igazság pillanata, és minden részletre fény derül!

 

36-39. Motoros élet Thaiföldön

 

40-45. Az AMTS hot rod-jai

 

46-50. Szezonkezdés főpróbával

A hagyománytól eltérően idén már április 14-én elstartolt a magyar dragszezon, és az első két verseny dátuma olyan közel volt egymáshoz, hogy összevont riportban tudósítunk róluk.

 

52. Old Motors börze

 

54-58. Swaptime

Munkatársunk négy hét alatt a világ három jól ismert tavaszi börzéjére látogatott el, hogy beszámolója alapján összehasonlíthassátok az ott tapasztaltakat az itthoni állapotokkal. 

Lap tartalma...



Lapszám: 269. | Wild 269 | Dátum: 2018. április

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Ki a mocsárból!

Természetesen szó nincs valódi mocsárjárásról, bár az angol Rocket Bobs motorja (Verona másik királya nemcsak nevében, hanem a fényezésében is erre utal.

 

16-22. BronzSárkány

Egy vadonatúj Sportster Forty-Eight története, amely a német márkakereskedő nagy meglepetésére nem a tulajhoz, hanem a boltból egyenesen egy horvát építőműhelybe került.

 

24-27. Csatasólyom

A kanadai Kick Moto-nál valamit nagyon tudhatnak, mert ugyan ez csak a hatodik építésük, de az elkészült mű láttán ezt a csak-ot nagyon erős idézőjelek közé kell tennünk! 

 

28-34. Fenséges fenevad

A BronzSárkány legendája szegedi előadásban: a Lowlander Cycles is úgy faragta át Pisti FXST-jét, hogy gazdája egy métert sem ment a gyári állapotú motorral.

 

36-46 Svájci drágaszágok

 

48-52. Rossz hírek Daytona-ból

A Bike Week természetesen mindig változott: kibővült, aztán összehúzódott, de most egy kicsit erősebb átalakulás várható. És ennek a motorosok örülnek a legkevésbé.  

 

54-58. A varsói custom-felkelés

Egy első kiállítás megszervezése mindig sok nehézségbe ütközik, ám a lengyelek ebben a témakörben most sikerrel jártak.

 

Lap tartalma...



Lapszám: 268. | Wild 268 | Dátum: 2018. március

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Steampunk mennyország

A bolgár Galaxy Custom műhely  – néhány közepes építés után – tavaly év végén ezzel a lélegzetelállító XS650-nel robbant be az elit customok világába.

 

16-21. Airforce

Giovanni Ravelli, az Olasz Ördög tiszteletére építette ezt a motort a DMoL. Pont a vakmerő, első világháborús harci repülő és motorversenyző születésének 130. évfordulójára készültek el vele.

 

22-26. Save the Chopper!

Rainer egy háborús WLA-val próbált meg motorozni, nem túl jó eredménnyel. Aztán jött Stephan „Choppermentő” Simon, besegített a finn vonal is, és a probléma végül megoldódott.

 

28-32. Az Utak Fejedelme

Viktor eleinte nem akarta bonyolítani az életét a Road King komolyabb átépítésével, aztán az a bizonyos kisördög elkezdett sugdosni a fülébe, és hamarosan beindult az első fokozat.

 

34-40. Verona királya

Az Abnormal Cycles hatodik radikális építése – elődeihez hasonlóan – egy kiváló kézműves super-custom, mely a tervezéstől a megvalósításig maximális odafigyelésnek örvendett.

 

42-44. Krokodilbőr

A Modification Motorcycles megmutatta, hogyan lehet a gonosz Triumph Black Bobber-ből egy lágy utcai motort létrehozni. Aztán már csak az állatvédők támadását kellett túlélniük.

 

46-53. Lázadj szívem!

 

54-57. Helsinki: kábelgyári megálló

 

58. Pannonia Custom Show

 

 

Lap tartalma...



Lapszám: 267. | Wild 267 | Dátum: 2018. február

Szia      3.

 

6-10. Élet a Vad Oldalon

 

11-17: Super Sleeper - Bill Dodge FXDI-je Daytona-ból

Nem kell csilivili! Ez amúgy Bill alapkoncepciója is, de ha hozzátesszük, a hurrikánkárosodott motorok újrahasznosításáról van szó, még egy jótékonysági eseménynek is számít, Daytona-ban...

 

19-30: A küldetés az egyediség! Verona Motor Bike Expo

 

32-35: Nem kell csilivili!

Ha már egy daytona-i motornál ez a koncepció, nézzük meg, hogy működik itthon ugyanez egy 33 éves életkorú, szintén hányatott sorsú alappal nekikezdve!

 

36-46: Szerencsés 13-as

Egy nagyon autentikus hot rod autót mutatunk be nektek, az izgalmas élettörténetének egyes, nyilvánosságra hozható részleteivel együtt. Az 1930-as Ford Roadstert az EMAT-on élőben is láthatjátok!

 

48-49: A magyar oldalkocsi gyártás tündöklése és bukása

Sikersztoriként is elkönyvelhető lett volna a legyártott darabszám és a nemzetközi közkedveltség miatt. Sajnos a motorgyártás lezárultával ezt is megszüntette a rezsim, nekünk meg marad a nosztalgia, és a néha felbukkanó csodálatos példányok bámulása...

 

50: Falka MC téli buli

 

52-57: Magyar épített motorok, az egy-két évtizedes múltból

A profi magyar motorépítés talán egyidősnek tekinthető a Wild Magazinnal. Tekintsünk vissza, néhány csemegére az elmúlt évtizedekből, persze gyönyörű lányok kíséretében!

 

58: Budapest Motor Fesztivál

 

Lap tartalma...



Lapszám: 266. | Wild 266 | Dátum: 2018. január

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-17. Murder One

A német Biker Build-Off motorépítő párbajon az MB Cycles két és fél napot kapott arra, hogy a francia Team EMD ellen megmutassa a tudását. Hát, lássuk be, alaposan megmutatta…

 

18-23. Kompresszoros KTM

Örömmel tudatjuk itthoni rajongóival, hogy az ínséges idők után Max Hazan végre révbe ért. Ezzel a motorjával például a Las Vegas-i BikeFest-en utasított mindenkit maga mögé.

 

24-25. Lázas készülődés

 

26-29. Éjféli Expressz

Ilyen Harley gördül ki a Mule Motorcycles műhelyéből, ha a legendás vezér, Richard Pollock az egyik legjobb barátjának és legrégebbi munkatársának épít motort: egy luxus street tracker. 

 

30-34. Hod Rod Sportster

Léteznek a motorépítésnek enyhébb fokozatai is, amelyek sok szempontból javítanak a gyári modelleken. A Hod Rod Customs Sportstere pont e kívánalomnak tesz eleget… tökéletesen.

 

36-41. A leggyorsabb pizzafutár

Dubaji építésekkel ritkán foglalkozunk, de ha két ottani srácnak az az agymenése támad, hogy egy pizzaszállító motorból merevvázas retro dragot építsenek, akkor örömmel teszünk kivételt.    

 

42. Mannheim, a legendás veteránbörze

 

44-48. Szerelmem, Yokohama

Túlzás nélkül állítható, hogy a yokohamai Hot Rod Custom Show az egyik legnagyobb épített motoros, autós kiállítás széles e világon. Tavaly decemberben ismét Japánban jártunk...

 

50. Rangers születésnapi party

52-53. Pannónia Amerikában

54-55. Carhenge

56-57. Lobog a pásztortűz 

Lap tartalma...



Lapszám: 265. | Wild 265 | Dátum: 2017. december

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-18. 300

Fred Kodlin Európa vezető Harley-Davidson találkozóján mutatta be legújabb, döbbenetes építését. A 300 lóerős baggert most olvasóink is részletesen megismerhetik.

 

20-25. Amerika Kapitány

Ez a Magyarországra került vas egyike azon 10-12 darab fellelhető replikának a világon, amely legalább 98%-ban egyezik a filmbéli, eredeti Captain America-val.

 

26-34. Soho

A svájci Harley-Heaven motorja nem durván szétfaragott fullcustom, hanem egy 1200 köbcentis hajtóművel szerelt, ügyesen módosított, kissé bobber irányvonalba tartó café racer.

 

36-41. Honda vagy Yamaha?

Ez itt a kérdés. Mondjuk, ennek feloldása sokkal egyszerűbb, mint a Shakespeare-i dilemmáé, ráadásul Forrest motorján remekül meg is férnek egymás mellett a két japán gyár alkatrészei.   

 

42-48. Vásárfia

Hafi összebörzézett FXSTS-ében még a TÜV technikusai sem tudtak fogást találni, és ismét bebizonyosodott, hogy gyakran alacsony költségvetésből is lehet látványosat művelni.

 

50-52. Garázsvásár

Garázsvásárok hangulata, sok motoros zsúfoltság nélkül, hallótávolságon kívül helyezett színpad: ez volt a Devils Börze, amely után nyugodt szívvel rakhattuk el télire a motorjainkat.

 

54. Jótékony Fekete Bárányok

56-57. Devils MC Halloween party

58. Kunmadaras díjkiosztó

 

Lap tartalma...



Lapszám: 264. | Wild 264 | Dátum: 2017. november

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-17. Időzavar

A Bike Farm Melle műhely megmutatta, hogy egy modern twin cam retróra alakításához csak CCE bütykös fedelet, Xzotic fedeleket meg Jammer légszűrőt kell csatasorba állítani.

 

18-23. Hegyi főnök

A civilek az indiánokat főleg az amerikai prérin képzelik el, de a motorosok legfeljebb a motorossá válásuk előtt voltak átlagemberek, szóval nyugi, ez az indián egy hegyen lakik.  

 

24-28. Királyi örökség

„Királyi”, mert a King Machine műhely építette az idei EMAT-ra, és „örökség”, mert Heritage Softail volt az alapja ennek a lendületes vonalvezetésű motornak.

 

30-38. Az utolsó Behemót

Lehet, hogy új tulajdonosának majd egy kicsit újra meg kell tanulnia motorozni vele, de a Rick’s által megálmodott, 360-as hátsó keréken gördülő úthenger látványa elképesztő.

 

40-44. A karcsúság titka

Ezen a – kissé ékszer-benyomást keltő – Sportsteren aztán egyáltalán nincs felesleges alkatrész, a minimálkoncepciós alkotást a Monster Customs műhely az EMAT-on mutatta be.

 

46-47. Görög karika

 

48. Péntek 13 party

 

50-55. Mezőberény, Streetfighter Nap

A stunt szezon lezárása már majdnem 15 éve Mezőberény privilégiuma. Sok gumifüst, örömmotorozás és egy meglepetés-vendég: röviden így összegezhető az idei rendezvény.

 

57-58. Kalózok a Szelidi-tavon 

Lap tartalma...



Lapszám: 263. | Wild 263 | Dátum: 2017. október

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Mennyei motor

50 éve startolt a svájci Felix Baechli Harley Heaven kereskedése. A jubileumra hét motort építenek… azok, amelyek elkészültek, önmagukban is a motorépítések emlékművei.

 

16-24. Vándorló Bálna

A stájer Vagabund műhely eddig szinte csak könnyed, kecses kétkerekűek átépítésével foglalkozott, de hetedik projektjük, a Bálna egy valódi remekmű.

 

26-29. Fekete Lovag

A Harley-Factory motorját a BlacK névre keresztelték. Hogy mit jelent a nagy K a szó végén, az a cikkből kiderül, de tutira rossz lóra tesznek azok, akik Black Knight-ra tippelnek…

 

30-33. Csakis oldalkocsi

Az aszimmetrikus három kerék megszállottjai már a negyedik alkalommal sajátíthatták ki Kiskunfélegyháza utcáit Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis fesztiválján.

 

34. Geronimo MC

 

36-37. Moto Circus Vienna

 

38-45. Viharbanszületett Kunmadaras  

Tudtuk, hogy előbb-utóbb jön az eső, de a stunt bajnokság idején még semmi sem utalt a csapadékra, ezért a hangulat fenomenális volt végig. Aztán másnap…

 

46-52. Faak’n’roll mindhalálig

A 20 éves Faaker See-i találkozó kezd megyeszintűvé válni, mert egyre többen akarnak részesülni a zsíros bevételekből. Szerencsére idén még több volt a fóka, mint az eszkimó. J

 

54-55. A magyar Wolin

 

56-58. Robogó túra

 

Lap tartalma...

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...