Born to be Wild - élő szövet a fém vázon
Üdvözöl az igazi, hamisítatlan motoros paradicsom, a virtuális Wild!

Hírlevél [7732 fő]


E-mail címed:

 Feliratkozás:

 Leiratkozás:


Archívum

Összes eddigi lap:



Lapszám: 269. | Wild 269 | Dátum: 2018. április

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Ki a mocsárból!

Természetesen szó nincs valódi mocsárjárásról, bár az angol Rocket Bobs motorja (Verona másik királya nemcsak nevében, hanem a fényezésében is erre utal.

 

16-22. BronzSárkány

Egy vadonatúj Sportster Forty-Eight története, amely a német márkakereskedő nagy meglepetésére nem a tulajhoz, hanem a boltból egyenesen egy horvát építőműhelybe került.

 

24-27. Csatasólyom

A kanadai Kick Moto-nál valamit nagyon tudhatnak, mert ugyan ez csak a hatodik építésük, de az elkészült mű láttán ezt a csak-ot nagyon erős idézőjelek közé kell tennünk! 

 

28-34. Fenséges fenevad

A BronzSárkány legendája szegedi előadásban: a Lowlander Cycles is úgy faragta át Pisti FXST-jét, hogy gazdája egy métert sem ment a gyári állapotú motorral.

 

36-46 Svájci drágaszágok

 

48-52. Rossz hírek Daytona-ból

A Bike Week természetesen mindig változott: kibővült, aztán összehúzódott, de most egy kicsit erősebb átalakulás várható. És ennek a motorosok örülnek a legkevésbé.  

 

54-58. A varsói custom-felkelés

Egy első kiállítás megszervezése mindig sok nehézségbe ütközik, ám a lengyelek ebben a témakörben most sikerrel jártak.

 

Lap tartalma...



Lapszám: 268. | Wild 268 | Dátum: 2018. március

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Steampunk mennyország

A bolgár Galaxy Custom műhely  – néhány közepes építés után – tavaly év végén ezzel a lélegzetelállító XS650-nel robbant be az elit customok világába.

 

16-21. Airforce

Giovanni Ravelli, az Olasz Ördög tiszteletére építette ezt a motort a DMoL. Pont a vakmerő, első világháborús harci repülő és motorversenyző születésének 130. évfordulójára készültek el vele.

 

22-26. Save the Chopper!

Rainer egy háborús WLA-val próbált meg motorozni, nem túl jó eredménnyel. Aztán jött Stephan „Choppermentő” Simon, besegített a finn vonal is, és a probléma végül megoldódott.

 

28-32. Az Utak Fejedelme

Viktor eleinte nem akarta bonyolítani az életét a Road King komolyabb átépítésével, aztán az a bizonyos kisördög elkezdett sugdosni a fülébe, és hamarosan beindult az első fokozat.

 

34-40. Verona királya

Az Abnormal Cycles hatodik radikális építése – elődeihez hasonlóan – egy kiváló kézműves super-custom, mely a tervezéstől a megvalósításig maximális odafigyelésnek örvendett.

 

42-44. Krokodilbőr

A Modification Motorcycles megmutatta, hogyan lehet a gonosz Triumph Black Bobber-ből egy lágy utcai motort létrehozni. Aztán már csak az állatvédők támadását kellett túlélniük.

 

46-53. Lázadj szívem!

 

54-57. Helsinki: kábelgyári megálló

 

58. Pannonia Custom Show

 

 

Lap tartalma...



Lapszám: 267. | Wild 267 | Dátum: 2018. február

Szia      3.

 

6-10. Élet a Vad Oldalon

 

11-17: Super Sleeper - Bill Dodge FXDI-je Daytona-ból

Nem kell csilivili! Ez amúgy Bill alapkoncepciója is, de ha hozzátesszük, a hurrikánkárosodott motorok újrahasznosításáról van szó, még egy jótékonysági eseménynek is számít, Daytona-ban...

 

19-30: A küldetés az egyediség! Verona Motor Bike Expo

 

32-35: Nem kell csilivili!

Ha már egy daytona-i motornál ez a koncepció, nézzük meg, hogy működik itthon ugyanez egy 33 éves életkorú, szintén hányatott sorsú alappal nekikezdve!

 

36-46: Szerencsés 13-as

Egy nagyon autentikus hot rod autót mutatunk be nektek, az izgalmas élettörténetének egyes, nyilvánosságra hozható részleteivel együtt. Az 1930-as Ford Roadstert az EMAT-on élőben is láthatjátok!

 

48-49: A magyar oldalkocsi gyártás tündöklése és bukása

Sikersztoriként is elkönyvelhető lett volna a legyártott darabszám és a nemzetközi közkedveltség miatt. Sajnos a motorgyártás lezárultával ezt is megszüntette a rezsim, nekünk meg marad a nosztalgia, és a néha felbukkanó csodálatos példányok bámulása...

 

50: Falka MC téli buli

 

52-57: Magyar épített motorok, az egy-két évtizedes múltból

A profi magyar motorépítés talán egyidősnek tekinthető a Wild Magazinnal. Tekintsünk vissza, néhány csemegére az elmúlt évtizedekből, persze gyönyörű lányok kíséretében!

 

58: Budapest Motor Fesztivál

 

Lap tartalma...



Lapszám: 266. | Wild 266 | Dátum: 2018. január

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-17. Murder One

A német Biker Build-Off motorépítő párbajon az MB Cycles két és fél napot kapott arra, hogy a francia Team EMD ellen megmutassa a tudását. Hát, lássuk be, alaposan megmutatta…

 

18-23. Kompresszoros KTM

Örömmel tudatjuk itthoni rajongóival, hogy az ínséges idők után Max Hazan végre révbe ért. Ezzel a motorjával például a Las Vegas-i BikeFest-en utasított mindenkit maga mögé.

 

24-25. Lázas készülődés

 

26-29. Éjféli Expressz

Ilyen Harley gördül ki a Mule Motorcycles műhelyéből, ha a legendás vezér, Richard Pollock az egyik legjobb barátjának és legrégebbi munkatársának épít motort: egy luxus street tracker. 

 

30-34. Hod Rod Sportster

Léteznek a motorépítésnek enyhébb fokozatai is, amelyek sok szempontból javítanak a gyári modelleken. A Hod Rod Customs Sportstere pont e kívánalomnak tesz eleget… tökéletesen.

 

36-41. A leggyorsabb pizzafutár

Dubaji építésekkel ritkán foglalkozunk, de ha két ottani srácnak az az agymenése támad, hogy egy pizzaszállító motorból merevvázas retro dragot építsenek, akkor örömmel teszünk kivételt.    

 

42. Mannheim, a legendás veteránbörze

 

44-48. Szerelmem, Yokohama

Túlzás nélkül állítható, hogy a yokohamai Hot Rod Custom Show az egyik legnagyobb épített motoros, autós kiállítás széles e világon. Tavaly decemberben ismét Japánban jártunk...

 

50. Rangers születésnapi party

52-53. Pannónia Amerikában

54-55. Carhenge

56-57. Lobog a pásztortűz 

Lap tartalma...



Lapszám: 265. | Wild 265 | Dátum: 2017. december

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-18. 300

Fred Kodlin Európa vezető Harley-Davidson találkozóján mutatta be legújabb, döbbenetes építését. A 300 lóerős baggert most olvasóink is részletesen megismerhetik.

 

20-25. Amerika Kapitány

Ez a Magyarországra került vas egyike azon 10-12 darab fellelhető replikának a világon, amely legalább 98%-ban egyezik a filmbéli, eredeti Captain America-val.

 

26-34. Soho

A svájci Harley-Heaven motorja nem durván szétfaragott fullcustom, hanem egy 1200 köbcentis hajtóművel szerelt, ügyesen módosított, kissé bobber irányvonalba tartó café racer.

 

36-41. Honda vagy Yamaha?

Ez itt a kérdés. Mondjuk, ennek feloldása sokkal egyszerűbb, mint a Shakespeare-i dilemmáé, ráadásul Forrest motorján remekül meg is férnek egymás mellett a két japán gyár alkatrészei.   

 

42-48. Vásárfia

Hafi összebörzézett FXSTS-ében még a TÜV technikusai sem tudtak fogást találni, és ismét bebizonyosodott, hogy gyakran alacsony költségvetésből is lehet látványosat művelni.

 

50-52. Garázsvásár

Garázsvásárok hangulata, sok motoros zsúfoltság nélkül, hallótávolságon kívül helyezett színpad: ez volt a Devils Börze, amely után nyugodt szívvel rakhattuk el télire a motorjainkat.

 

54. Jótékony Fekete Bárányok

56-57. Devils MC Halloween party

58. Kunmadaras díjkiosztó

 

Lap tartalma...



Lapszám: 264. | Wild 264 | Dátum: 2017. november

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-17. Időzavar

A Bike Farm Melle műhely megmutatta, hogy egy modern twin cam retróra alakításához csak CCE bütykös fedelet, Xzotic fedeleket meg Jammer légszűrőt kell csatasorba állítani.

 

18-23. Hegyi főnök

A civilek az indiánokat főleg az amerikai prérin képzelik el, de a motorosok legfeljebb a motorossá válásuk előtt voltak átlagemberek, szóval nyugi, ez az indián egy hegyen lakik.  

 

24-28. Királyi örökség

„Királyi”, mert a King Machine műhely építette az idei EMAT-ra, és „örökség”, mert Heritage Softail volt az alapja ennek a lendületes vonalvezetésű motornak.

 

30-38. Az utolsó Behemót

Lehet, hogy új tulajdonosának majd egy kicsit újra meg kell tanulnia motorozni vele, de a Rick’s által megálmodott, 360-as hátsó keréken gördülő úthenger látványa elképesztő.

 

40-44. A karcsúság titka

Ezen a – kissé ékszer-benyomást keltő – Sportsteren aztán egyáltalán nincs felesleges alkatrész, a minimálkoncepciós alkotást a Monster Customs műhely az EMAT-on mutatta be.

 

46-47. Görög karika

 

48. Péntek 13 party

 

50-55. Mezőberény, Streetfighter Nap

A stunt szezon lezárása már majdnem 15 éve Mezőberény privilégiuma. Sok gumifüst, örömmotorozás és egy meglepetés-vendég: röviden így összegezhető az idei rendezvény.

 

57-58. Kalózok a Szelidi-tavon 

Lap tartalma...



Lapszám: 263. | Wild 263 | Dátum: 2017. október

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Mennyei motor

50 éve startolt a svájci Felix Baechli Harley Heaven kereskedése. A jubileumra hét motort építenek… azok, amelyek elkészültek, önmagukban is a motorépítések emlékművei.

 

16-24. Vándorló Bálna

A stájer Vagabund műhely eddig szinte csak könnyed, kecses kétkerekűek átépítésével foglalkozott, de hetedik projektjük, a Bálna egy valódi remekmű.

 

26-29. Fekete Lovag

A Harley-Factory motorját a BlacK névre keresztelték. Hogy mit jelent a nagy K a szó végén, az a cikkből kiderül, de tutira rossz lóra tesznek azok, akik Black Knight-ra tippelnek…

 

30-33. Csakis oldalkocsi

Az aszimmetrikus három kerék megszállottjai már a negyedik alkalommal sajátíthatták ki Kiskunfélegyháza utcáit Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis fesztiválján.

 

34. Geronimo MC

 

36-37. Moto Circus Vienna

 

38-45. Viharbanszületett Kunmadaras  

Tudtuk, hogy előbb-utóbb jön az eső, de a stunt bajnokság idején még semmi sem utalt a csapadékra, ezért a hangulat fenomenális volt végig. Aztán másnap…

 

46-52. Faak’n’roll mindhalálig

A 20 éves Faaker See-i találkozó kezd megyeszintűvé válni, mert egyre többen akarnak részesülni a zsíros bevételekből. Szerencsére idén még több volt a fóka, mint az eszkimó. J

 

54-55. A magyar Wolin

 

56-58. Robogó túra

 

Lap tartalma...



Lapszám: 262. | Wild 262 | Dátum: 2017. szeptember

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-15. Kopottasan

A stílusok korlátait feszegető, enyhén patinásított, jelentős kézi munkát tartalmazó, Harley Dyna alapú dark custom-ot mutatott be a Baggerbuilders az idei EMAT-on.

  

16-19. Az örökkévalóság őrzője

Ezt a mestermunkát eredményezi, ha egy holland óragyártó cég egy német műhellyel készíttet egy olyan hiperagresszív show bike-ot, amelyik a japán építési trendek előtt tiszteleg.  

 

20-26. Alföldi Street Rod

A Lowlander Cycles 19-re lapot húzott, és műanyag katalógusidomok felhasználásával megszépített V-Rod helyett egy lapos, agresszív, széles különlegességet engedett az utakra.

 

28-33. NEM az aszfaltra termett

A Marozus freestyle kategóriában díjnyertes bobbere osztrák megrendelésre készült, a VT600-nak mégsem kell megfelelnie a kinti, szigorú közlekedési szabályoknak.

 

34-39. Café Portugués

A portugálok „Hisztiánó” mellett két dologra büszkék: a kávéjukra és a parafa exportjukra. Két kinti műhely a nemzeti büszkeségeket most egy SR400-as építésben összegezte.    

 

40-42. Fehér bálna

 

44-48. Türkiz harcos

 

50-52. A csigolya sikolya

Triumph építést ritkán mutathatunk be a Wild-ban, ausztráliait meg még ritkábban. Igaz barátok összefogásával készült ez a cseppet sem hivalkodó, egyszerű, de beleköthetetlen vas.

 

54-55. Boozefighters MC

 

56. Presi Rally

 

58. Pilisi Sólymok

 

Lap tartalma...



Lapszám: 261. | Wild 261 | Dátum: 2017. augusztus

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. Pénztárcakímélő Harley

Ha van költséghatékony építés, Roadry motorja mindenképpen annak tekinthető. Az építésre fordított összeg úgy lett 200 euró, hogy ebben benne van az új első gumi és a spoiler ára is!

  

16-19. Stock sucks!

Az osztrák Roland az első Spuri gyártásának 60. évfordulóját azzal ünnepelte, hogy átfaragott egy 1200-as Nightstert, majd annak tankjára íratta a gyári motorokkal kapcsolatos érzéseit

 

20-24. A ruhám bőr…

Ha valamire, akkor erre a gépezetre tökéletesen illenek a Gép-induló szavai, hiszen a nagyszombati BK-Garage bőrburkolatú karosszériás motorral nevezett be az idei EMAT-ra.

 

26-33. Olajban úszó rettenet

Ne higgy a szemednek, ez nem feltétlenül az, aminek látszik! A felvidéki BLC Racing műhely eddig is ultraigényes munkákkal jelentkezett, és most sem köpték szemen magukat. 

 

34-38. A réz meg az alu

Az Art Deco műhely Jawa-ja Szakál fia, Bence keze munkáját dicséri. A családtörténet tehát a szemeink előtt pereg, és ez a saga sokkal fontosabb számunkra, mint a Dallas-összes.

                                           

40-42. Svájci Harley-napok

44. Tóparti Escadron party

45. Relaxálj a Rangers-szel!

 

46-54. Magic Bike Show

Rüdesheim egy varázslatos kisváros, ahol nem feltétlenül dobunk hátast, ha a velünk szembe jövő felvonón két agyontetovált bikert látunk… vagy egy Harley-Davidson motorkerékpárt.

 

 

56-58. A Sportster 60 éve

 

Lap tartalma...



Lapszám: 260. | Wild 260 | Dátum: 2017. július

Szia      3.

 

6-9. Élet a Vad Oldalon

 

10-14. Gézengúz

Gé eddig még egyáltalán nem épített motort, de ne gondold, hogy a szűzkéz szerencséjének tudható be az átfaragott XV 920 EMAT-on bezsebelt bronzérme.

  

16-20. A győzelem 72 órája

Matthias és Andreas megbarátkoztak már azzal, hogy ügyfeleik őrült ötletekkel bombázzák őket, de ezúttal még ők is meghökkentek kissé: három nap alatt motort építeni? Nanemá!

 

22-26. Szélcsatornára teremtve

Az EMAT racing kategóriájának győztese egy 500 köbcentis Silver Wing-ből készült, amit sok szemszögből meg lehet közelíteni, de durva sportmotorként semmiképp.

 

28-32. BMW, határok nélkül

Mármint országhatárok nélkül. Az Olaszországban élő megrendelő egy Hollandiából behozott német Bömöst Magyarországon építtetett át. És nemzetközivé lesz holnapra a világ…

 

34-39. H-D Super Rally

 

40-43. Open Road Fest

Az alsóörsi Harley találkozó évről-évre fejlődik, szépül. Mondjuk idén a bikerek Kis Grófo miatt végre összezártak, és kimutatták, hogy mindent azért az ő gyomruk sem képes elviselni.

                                           

44-51. Csizmaszár fesztivál

Kicsit betépett beszámoló a floridai Daytona Bike Week babérjaira törő olaszországi Biker Fest-ről. Napfény, homok és tengerpart – reggae, dub és dancehall nélkül.

 

 

52-53. Condors motorostalálkozó

54-55. Pancsimúzeum

56-57. Hajóskanzen

58. Motoros búcsú

 

Lap tartalma...

Webwild: since 1996

Webprogramozás: 2012-2014 Pápai Dávid, papaidavidmail kukac gmail pont com
Oldal tetejére
Az oldal töltődik...